לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים הבאים

    אני רוצה לקבל הצעת מחיר!

    אבן כורכר לעיצוב הבית

    אבן כורכר

    יש הרבה סוגי אבנים שכולנו מכירים את שמן. אחת מהן, היא אבן כורכר. מדובר למעשה על אבן שהיא נקבובית ועשויה מגרגרי חול וקוורץ. גרגרים אלה התלכדו ביחד לאורך תהליכי התאבנות שונים שנמשכו שנים. מדובר על סלע משקע פריך שיכול להגיע בצבעים שונים ומגוונים מאוד. ניתן לראות שהיום, גם בישראל וגם בעולם כולו, נעשה שימוש מאוד אינטנסיבי באבן מסוג כזה. זה לא במקרה, שכן מדובר על אבן ייחודית ויפה שיכולה להתאים לחיפוי חיצוני או לחיפוי קירות פנימיים. מעוניינים גם אתם בעבודות מהסוג הזה? התקשרו עוד היום אל המפעל נופי אבן ושיש ותוכלו ליהנות מעבודה ברמה הגבוהה ביותר שניתן לצפות לה.

    הייחודיות של אבן כורכר

    אבן כורכר הינה אבן ייחודית ושונה מאבנים אחרים. זו למעשה אחת מהסיבות שבגללן היום נעשה באבן הזאת שימוש מאוד נרחב. הייחודית שלה באה לידי ביטוי בכמה מישורים שונים:

    • הצבעים של האבן ייחודיים ושונים לעומת צבעים שגרתיים של אבנים אחרות
    • יש לה מרקם רבגוני וחסר אחידות
    • הצפיפות שלה שונה לעומת הצפיפות שניתן לראות באבנים שונות

    כל אלה מובילים לתוצאה מעניינת, לא שגרתית וייחודית. לכן, אם גם אתם מעוניינים לא רק לשלב חיפוי על קירות הבית שלכם, אלא גם רוצים לעשות זאת בצורה מקורית, אבן כורכר תתאים לכם.

    למה דווקא מפעל כמו נופי אבן ושיש זו הכתובת הנכונה?

    עבודות חיפוי שונות שנעשות בעזרת אבנים זמינות עבורכם היום בכל הארץ. יש הרבה מאוד חברות שמציעות שירותים של יצירת חיפויים כאלה ואחרים. עם זאת, לא בכל מקום יידעו גם להמליץ לכם, ללוות אתכם וליצור עבורכם בדיוק את החיפוי הרצוי. לכן, אם אתם רוצים, ובצדק, לקבל תמורה מלאה למחיר שתשלמו, נופי אבן ושש זו בחירה נכונה עבורכם. מדובר כאן על מפעל עם וותק רב, שכן הוא הוקם אי שם בשנת 1986. המומחיות של המפעל היא ניסור ועיבוד אבן טבעית, כך שברור מדוע כאן אתם בידיים מקצועיות ואמינות. מושם כאן דגש על איכות ועל ליווי לכל אורך הדרך, אז למה שלא תיהנו גם אתם משירות נפלא שכזה?

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני