לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים הבאים

    אני רוצה לקבל הצעת מחיר!

    אבן טבעית

    ריצוף אבן טבעית

    החלטתם כבר לרצף? מה יותר טבעי מאבן טבעית? הרי ברור שמה שטבעי תמיד ישתלב טוב יותר ויספק תחושה רגועה יותר לכל מי שנמצא בסביבה. ריצוף אבן טבעית הינה החלטה נכונה ואמיצה אשר מעידה על סוג האנשים שאתם. נופי אבן ושיש הם בעלי הניסיון הרב ביותר בתחום הריצוף וללא ספק יביאו לתוצאה הטבעית המתבקשת. אבנים יש בכל מקום, אבל החוכמה היא למצוא את האבן המתאימה ולהניח אותה במקום הנכון.

    אמרו עליה שהיא קשה לניקוי, סיפרו שהיא לא עמידה וללכלכו עליה שהיא לא פרקטית. אבל כל זה לא בהכרח נכון.

    • אמנם אבן טבעית יותר קשה לניקוי, אבל לשם כך נוצרו חומרים מיוחדים וייעודיים אשר נועדו להסרת כל סוגי הכתמים הקיימים. אין זה משנה אם מדובר על גלידת תות שדה או כתם סיליקון מהשיפוץ האחרון, לכול כתם יש את התשובה המתאימה לו.
    • לא עמידה? תלוי במה. רעידות אדמה בעוצמה של יותר משבע בסולם ריכטר אכן יסבו לה נזק בל יתואר, אבל קחו בחשבון שהיא הייתה כאן לפנינו ותישאר כאן אחרינו ככל הנראה. ברור שיש סוגי ריצוף אבן טבעית שמתאימים יותר לפעילויות מסוימות, אבל באופן כללי היא עמידה מאוד.
    • פרקטיות נמדדת על פי הרצונות והצרכים של הלקוח. אם תכננת להקים מגרש כדורסל אז אולי עדיף שתשתמש בפרקט. אבל ברב המקרים אבן טבעית תספק את הצרכים הן העיצוביים והן הפרקטיים לכל בית. וחוץ מזה שהיא ממש טובה עם ילדים.
    • גם במדרגות! כן, אבן טבעית לא שמורה רק לרצפות וחיפויים. ואין כמו גרם מדרגות מסתורי אשר מוביל אתכם אל חדר השינה.

    חמש אבנים

    המשחק העתיק והמרתק שנהגנו להעביר אתו את הזמן בהפסקות היה מורכב בסך הכול מחמש אבנים מרובעות שבאמצעותן היה עלינו לבצע תרגילים שונים. כיום בעידן האינטרנט כבר לא משחקים יותר במשחק העתיק. בריצוף אבן מדובר בהרבה יותר מחמש אבנים שיגיעו אל פתח ביתך. מומלץ להרחיק את הילדים ממשטח העבודה ולאפשר לפועלים לעשות את העבודה ללא הפרעות. (כוס קפה לא נחשבת להפרעה).

    כאשר מדובר ברצפות בית, כל אחד מאתנו מעוניין שהרצפות בביתו יהיו רצפות איכותיות, חזקות ועמידות. אולם, חשוב לא פחות שהרצפות יהיו דקורטיביות. לכן, במידה ואתם משפצים את ביתכם וחושבים על סוגי הרצפות אשר הייתם מעוניינים שיהיו בביתכם, ריצוף אבן טבעית מעניק את המראה האיכותי ביותר לכל בית וכן, מהווה את הדבר הטוב ביותר מבחינת החוזק והאיכות של הרצפות.

    ריצוף אבן טבעית לבית

    יתרונות ריצוף באבן טבעית לגינה

    כיום, אבן טבעית היא ללא ספק הבחירה האידאלית עבור ריצוף. קיימים מגוון סוגי אבנים כיום המיועדים לצורך ריצוף וכל אדם יוכל לבחור עבור המרצפות בביתו את סוג האבן שנראית לו כאבן האידאלית עבור מרצפות ביתו. ניתן להשתמש בשיש המהווה סוג ריצוף מודרני או בסוגי אבנים אחרות כגון: אבן גלילית , מסוג,עצמון,ג׳ת,נארי,קיסרא: אשר מהוות ריצוף בעל מראה כפרי ועתיק יותר. כמובן, שלא משנה באיזה אבן טבעית בחרתם, יש לדאוג שהאבן תתאים במיוחד עבור מרצפות ותראה הכי טוב שניתן בגמר העבודה. כמו כן, חשוב לבחור בחברה אשר מציעה מגוון סוגי אבנים טבעיות עבור ריצוף באבן טבעית ושאיכות האבנים הינה רצינית.

    לבחור בטובים ביותר עבור ריצוף אבן טבעית

    כאשר מדובר באבן טבעית המיועדת לצורך ריצוף, יש צורך לבחור את הסוג בהתאם לביתכם באופן הטוב ביותר, על מנת לספק בסופו של התהליך את התוצאה הטובה ביותר לרצפות ביתכם. לכן, עליכם להיעזר באנשי מקצוע. נופי אבן ושיש- מפעל אבן ישראלי גלילי, הינו המקום הטוב ביותר עבור ריצוף באבנים טבעיות. לא משנה באיזו אבן טבעית אתם בוחרים, הבחירה במפעל תספק לכם את סוגי האבנים הטבעיות והאיכותיות ביותר.

    צרו קשר עם נופי אבן ושיש – מפעל אבן ישראלי גלילי ותהליך ריצוף אבן טבעית בביתכם או בחצר ביתכם, יעשה בצורה הטובה ביותר, אשר תשלב באופן הרמוני בין המראה החיצוני של הבית למראה הפנימי.

    יתרונותיו של ריצוף אבן טבעית

    כשנכנסים לבית חדש, מיד מתחילים לחשוב כיצד ניתן יהיה לעצב אותו בצורה הטובה ביותר. בין הדברים שחושבים עליהם מומלץ לקחת בחשבון את הצבת הרהיטים בבית – האם הריהוט שקיים לנו יתאים לחללים או שיש צורך לרכוש חדש, היכן כל הרהיטים יוצבו כך שלא יתפסו מקום רב והאם הצבעים והמראה שלהם מתאימים לעיצוב הכללי של הבית?

    ריצוף אבן טבעית

    התאמת הרהיטים לבית הינה משימה חשובה, אך לא הדבר המרכזי או היחיד שיש לחשוב עליו. אחד מהשטחים הגדולים ביותר בכל בית הוא הרצפה עליה דורכים. משום כך, יש לשים דגש גם בבחירת ריצוף מתאים לבית. כיום ניתן למצוא מגוון סוגי ריצוף בגדלים שונים, אך הטרנד שהולך ומתפתח בתחום הוא הנושא של ריצוף אבן טבעית. חברת "נופי אבן ושיש" מתמחה בעיבוד וניסור של אבן טבעית בייצור כחול לבן, ותדאג להתאים לכם את הריצוף האיכותי והטוב ביותר לבית החדש.

    • מראה טבעי – ריצוף בעזרת אבן טבעית מעניק לבית מראה הרבה יותר טבעי, כך שכל החלל של הבית נראה אלגנטי ומזמין לדיירים המתגוררים בו וגם לאורחים שמגיעים לבקר. ניתן להתאים את המראה העיצובי להעדפות הלקוח, כך שהמראה הטבעי ייתן תחושה עתיקה יותר, וליטוש האבן הטבעית תעניק תחושה יוקרתית יותר.
    • איכות ועמידות – מכיוון שמדובר על אבנים טבעיות, ניתן להבטיח את העמידות הגבוהה שלהן לאורך זמן. ריצוף העשוי משיש או חומרים אחרים הרבה יותר פגיע ושביר, לעומת ריצוף העשוי אבן טבעית.
    • התאמה לכל אזור – בעזרת בחירה של אבן טבעית מתוך המגוון הקיים כיום בתחום הבנייה, ניתן להתאים את העיצוב של ריצוף טבעי לכל שטח וחלל בבית או מחוצה לו.

    ריצוף אבן טבעית לחללים פנימיים וחיצוניים

    ריצוף אבן טבעית מיועד לשימוש פנימי וחיצוני כאחד. בעזרת האבן הטבעית ניתן לבצע מגוון שימושים בבית כמו ריצוף הרצפה או חיפוי קירות וחלקים גדולים בבית, וכך ליהנות ממראה עיצובי טבעי ומיוחד. ריצוף האבן הטבעית מתאימה גם לשטחים חיצוניים מחוץ לבית, כך ניתן להוסיף ריצוף של אבני דריכה בגינת הבית.

    אבן טבעית לריצוף חוץ של בריכה

    לפעמים קורה שאנו זקוקים לחידוש חיצוני כלשהו. שימוש בחומר כמו אבן טבעית לריצוף חוץ יכול לשדרג את המראה של הגינה הביתית, החצר הציבורית או הגינה המשותפת של בניין משרדים גדול. כך או אחרת, חברת נופי אבן ושיש נמצאת כאן לרשותכם כדי להעניק לכם את הריצוף הטוב ביותר. עוד מ-1986 מתמחה החברה בריצוף אבן טבעית המתמזגת להפליא עם התפאורה שבחוץ. הצוות המקצועי בעל ניסיון עשיר בריצוף והוא ישמח לסייע לכם בכל הדרוש.

    אבן טבעית לריצוף חוץ – למי זה מתאים

    השאלה היא, למי לא? ריצוף חוץ באבן טבעית מתאים למגוון רחב של מקומות.  אלה רק כמה מהם:

    • גני אירועים – בגן אירועים מפואר העיצוב הוא חלק בלתי נפרד מהאירוע. כדי למשוך אליו כמה שיותר חוגגים, משקיעים בעלי האולם בעיצוב. אך אין עיצוב מתאים יותר מאשר אבן טבעית לריצוץ חוץ. אבן זו מתמזגת עם המפלים הקטנים, החופה הלבנה הגדולה הממוקמת תחת כיפת השמים, המדשאה הירוקה ואפילו השולחנות והכיסאות הערוכים והמאורגנים.
    • בריכה – הבריכה היא מקום הבילוי הטבעי ביותר בתקופת הקיץ החמה, אך אם היא לא תהיה מעוצבת ויפה, סביר להניח שאיש לא יתקרב אליה. אבן טבעית מוסיפה המון לבריכה – בין אם מדובר בבריכה ציבורית ובין אם בבריכה פרטית בווילה המיועדת לאורחים או לדיירי הבית.
    • צימר – יש לכם צימר בצפון? מעוניינים לשדרג את המראה שלו ולהחליף את הריצוף שלכם בגינה? ריצוף חוץ באמצעות אבן טבעית הוא הבחירה המושלמת. שכן, האבן תשתלב עם כל פריט בגינה ותעניק למקום מראה טבעי ומושך עין.
    • טיילת – אבן טבעית בטיילת שליד החוף היא החומר המתבקש ביותר. כי אין כמו לצאת לריצת בוקר כשהגלים מתנפצים מן העבר האחד והמראה השלו של האבן מלווה אתכם מן העבר השני.

    מניין משיגים את האבן

    אבן טבעית לריצוף חוץ היא יפה ומרהיבה, אך ממה היא מורכבת? את האבן הזו משיגים ממקורות שונים. זו יכולה להיות, למשל, אבן גרניט או אבן בזלת המעידה על שרידה הר געש כבוי. כמו כן, זו יכולה להיות אבן הגיר שאנו רואים פעמים רבות כל כך בטיולים בנגב, או אבן צפחה.

    אבן טבעית לריצוף חוץ

    אילו סוגי אבן טבעית לריצוף חוץ קיימים?

    בני האדם עושים שימוש בריצוף אבן מזה שנים, זאת הן בפנים הבית והן מחוצה לו. ועדיין זהו ללא ספק אחד הפתרונות היעילים ביותר בריצוץ. הוא משתלב בצורה מושלמת עם הסביבה החיצונית, בעל עיצוב יפיפה, לא מתבלה ולא נפגע מהשיחים והצמחייה השונה שנמצאת בחוץ. חברת "נופי אבן ושיש" מייצרת מזה שנים ארוכות אבן טבעית לריצוף חוץ, החברה בעלת ניסיון רב בכל סוגי הריצופים והחיפויים השונים. חברתנו מקפידה לשמר את המראה האורגני של האבן הטבעית יחד עם שמירה מרבית על איכות הסביבה. ריצוף באבנים אלו יוצר את המראה האלגנטי והקלאסי בחצר הבית.

    ריצוף המיוצר מסלע הגרניט או הבזלת. זהו ריצוף חזק ועמיד מאוד.

    • אבן ירושלמית – בעלת טקסטורה מיוחדת הנוצרת כתוצאה מזרמי מים היוצרים שחיקה.
    • אבן גיר. עמידה וחזקה, מתאימה לכל תנאי מזג האוויר.
    • אבן צפחה ושיש. מכונה גם אבן שכבות. יוצרות מראה מלכותי ויוקרתי.
    • אבן מצפה. בעלת מראה טבעי ומהודר.
    • אבן חברון.
    • אבן קבטיה
    • אבן טרווטין – בעלת טקסטורה נקבובית ובעלת חורים, עמידה בשמש ורטיבות, מתאימה במיוחד למניעת החלקה.
    • אבן בזלת – בעלת מראה יוקרתי ואלגנטי, קיימת בצבע אפור כהה.

    האבן ששומרת על הבטיחות שלכם

    מלבד היתרונות הברורים של האבנים השונות שנמנו מעלה, חשוב לציין כי ריצוף אבן טבעית יהיה בטיחותי יותר לעומת ריצוף מחומרים אחרים המוצעים לנו כיום בשוק. במקרים של גשם ורטיבות, הרי הרצפה עשויה להפוך למגרש החלקה ולהוות מפגע בטיחותי מהמדרגה הראשונה, זאת בעיקר בעבור ילדים וקשישים וכל אדם אשר סובל מחוסר יציבות או שיווי משקל לא מאוזן. לעומת זאת, אבן טבעית סופחת מים ועל כן תהיה משמעותית פחות מחליקה ופחות מסוכנת.

    הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת "נופי אבן ושיש" וליהנות מהאיכות הגבוהה ביותר בכל עבודות האבן הנדרשות לכם, בין אם לחיפוי קירות או לריצוף חוץ. צרו קשר כבר היום והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולענות על כל שאלה אשר תתעורר בנושא.

    חברת "נופי אבן ושיש" הוקמה בשנת 1986 ולאורך השנים הפכה לחברה מובילה בתחום ניסור ועיבוד אבני חיפוי ואבנים טבעיות מסוגים שונים. החברה משווקת, מעצבת ובונה עם אבני חיפוי ללקוחות פרטיים ועסקים גם יחד פרויקטים קטנים וגדולים כאחד. החברה חרטה על דגלה עבודה מקצועית ויסודית, תוך שימת דגש על שירות לקוחות אמין, מקצועי והתאמת השירות לצרכי הלקוח. במידה ואתם רוצים לחפות את קירות הבית שלכם או כל קיר אחר באמצעות אבן טבעית צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לרשותכם.

    מה הכוונה אבן טבעית?

    אבן טבעית מתייחסת לסוגי אבנים שהטבע יוצר עבורנו ומספק לנו אותם. למה צריך לחפש כל הזמן את הצורך בייצור דברים חדשים, כשהטבע וכדור הארץ הנפלא שלנו מספק לנו למעשה את כל מה שאנחנו צריכים? אבן טבעית יכולה להגיע בסוגים שונים, צבעים וגדלים שונים. אלה משמשות אותנו לחיפוי קירות הבית מבפנים או מבחוץ, לחיפוי קירות פנימיים במשרד או במקום אחר בבית העסק שלנו וכמובן גם לחיפוי מתחמי מדרגות, שטחים ציבוריים, מדרכות, חומות ועוד.

    איך יכולה לשמש אותנו אבן טבעית?

    • חיפוי הקירות הפנימיים של הבית. נפוץ מאוד בעיצוב מודרני בבתים רבים כיום.
    • חיפוי קיר חיצוני של הבית . משדרג את המראה ואף עוזר בהגנה על הקירות מפנים לחות וגשמים.
    • חיפוי חומות ושיפור העיצוב של השטח החיצוני של הבית.
    • חיפוי קירות מעברים ומדרגות. זאת הן בקרב בתים פרטיים ואף מדרגות בשטחים ציבוריים.

    באילו סוגי אבנים טבעיות אפשר להשתמש?

    יש כמה סוגים עיקריים של אבנים טבעיות שבהן ניתן להשתמש לריצוף, חיפוי או כל דבר אחר בסגנון: שיש, גרניט, אבן חול, אבן כורכר, אבן גיר, צפחה, טרווטין ועוד. לכל אבן יש את היתרונות והחסרונות שלה ועל כן חשוב יהיה לבצע את הבחירה הנכונה לכם, זאת בהתאמה לצרכים וההעדפות העיצוביות שלכם. מומלץ יהיה להתייעץ עם איש מקצוע מיומן ומנוסה בנוגע לעיצוב המתאים ביותר עבורכם וכן לסוג האבן המתאימה ביותר.

    מידע נוסף בנושא

    מה זה ריצוף אבן טבעית

    סוגים רבים של אבנים טבעיות מתאימות עבור ריצוף הבית והגינה. חברת נופי אבן ושיש הממוקמת בגליל, הינה חברה המתמחה בעבודות ניסור ועיבוד של סוגי אבן טבעית. אצלם תוכלו להתייעץ בנוגע לאיזו אבן טבעית הכי מתאימה לריצוף הבית שלכם. ניתן להתייעץ איתם בכדי להבין את המאפיינים והתכונות של כל אבן והאם הן מתאימות לריצוף אצלכם באזור המבוקש. חברה זו תשמח לבצע את פרויקט הריצוף אצלכם ברמה מדויקת ובאיכות גבוהה, תוך דגש על מתן שירות אמין ומקצועי.

    איפה ניתן לבצע ריצוף אבן טבעית?

    בני האדם רצפו את בתיהם וארמונותיהם באבן טבעית במשך אלפי שנים. עם הזמן הצטברו והשתכללו טכניקות  בניה שרק השביחו את רמת הגימור והביאו לשוק סגנונות עיצוב שונים עם תכונות טובות יותר. היום ניתן לרצף עם אבן טבעית כמעט כל מקום בבית שלכם ומחוצה לו. להלן כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים במלאכה:

    • ריצוף פנים – אם בחרתם לשפץ את פנים הבית ודאו שאתם עושים זאת כראוי. בחרו בסוג האבן עם הגוונים שהכי מתאימים לחללי הבית ולחדרים. ייתכן ותרצו ליצור קונטרסט בצבע ולבחור גוון שיתאים או יהיה מנוגד באופן מוחלט לקירות ולרהיטים. אנשים רבים בוחרים גם לרצף וגם לבצע חיפוי לקירות הפנימיים עם אותה האבן.
    • ריצוף חוץ – בקטגוריה זו ניתן לכלול גם ריצוף אבני מדרך, שזה בעצם ליצור שביל של משטחי אבן שאינן נוגעים אחד בשני ובכך יצור אפקט חזותי מעניין כאילו האבנים "צפות" על פני הדשא או הקרקע הלא מרוצפת. ניתן לרצף מסביב לבריכה פרטית או ליד המדשאה אצלכם בחצר, ולבצע תבליטים וחריטות מפוארים.
    • ריצוף אמבטיה וחדרי שירותים – מעוניינים שגם השירותים אצלכם ייראה כמו בבתי מלון ובאולמות אירועים? ריצוף של חדרי אמבטיה ושירותים מעניקים למקום יוקרה ונינוחות. שאלו את הרצף איזה סוג של אבן הכי מתאים לסביבה זו, שכן מדובר בסביבה עם לחות גבוהה ורטיבות.
    • אפשר לרצף את הסלון ובכך ליצור פינת הארחה חמימה ונעימה.
    • ריצוף של חדר השינה יכול להוסיף לאווירה רומנטית וקסומה לבני הזוג.

    לבחור במרצפי האבן הטבעית הטובים ביותר

    אם גם אתם רוצים להגשים חלום ולרצף את הבית שלכם בריצוף אבן טבעית ואיכותית, חברת נופי אבן ושיש היא המקום הנכון בשבילכם. זוהי חברה שכבר למעלה מכמה עשורים מבצעת פרויקטים של עיבוד וניסור באבן טבעית וביצוע עבודות בניה וריצוף בבתים ובמבנים ציבוריים. בחרו בחברת נופי אבן ושיש וגם אתם תוכלו להנות מבית יוקרתי המרוצף באבן טבעית איכותית.

    אבן טבעית לריצוף חוץ

    אבן טבעית לריצוף חוץ היא אחת הבחירות החכמות ביותר לעיצוב ודקורציה של הגינה והחצר בבתים פרטיים. אבן טבעית היא חומר בניה שעשוי מחומרים טבעיים ואינו עובר עיבוד מאסיבי כפי שעוברים שאר חומרי הבניה כמו בטון למיניו. אבנים טבעיות מוצאות את מקומן בעיצוב בריכות פרטיות, אבני גישה מהבית לחצר ועל חיפוי של קירות פנים וחוץ. מהמפעל המפורסם נופי אבן ושיש תוכלו להתרשם ממבחר סוגי אבנים טבעיות לכל סוגי וסגנונות העיצוב הקלאסיים והחדשניים. למפעל נופי אבן ושיש יש את הידע והמומחיות שעברה מדורי דורות בכל הקשור לתחום הבניה והעיצוב, והם ידעו לעשות אצלכם עבודה לתפארת.

    אבן טבעית לריצוף חוץ – אילו סוגי אבנים קיימות?

    אבנים טבעיות יכולות לשמש גם בתור בניה וגם בתור עיצוב לבית ולחצר, והיא יכולה להחליף חומרים סינטטיים אחרים ולהתעלות עליהם גם באיכות וגם ביופי. אין פלא שהטרנד החזק היום בפרויקטים של בניה ועיצוב של בתים פרטיים הוא להשתמש בחומרים טבעיים וירוקים בלבד לעיצוב הבית והחצר. מבין מגוון האבנים הטבעיות שחברת נופי אבן ושיש יכולה לספק תוכלו למצוא –

    • שיש- מי לא מכיר את החומר הבוהק והמבריק העשוי שיש. לשיש שימושים רבים בעיקר בתוך הבית במטבחים ובשאר מקומות אלגנטיים, אך ניתן גם למצוא אותו בתור ריצוף חוץ עדין ביותר. השיש יכול לבוא בגוונים שונים וברמות גימור שונות.
    • אבן בזלת- אבן זו עשויה ממגמה שעברה קירור מהיר והתקשחה לכדי יסוד מוצק ודחוס. לאבן הבזלת גוונים הנעים על שחור מבריק עד ירוק כהה, והיא נודעת בתור הברק והאור החוזר ממנה.
    • אבן נארי – סוג מיוחד ביותר של אבן זו נודעת בשימוש רב בחיפויים של קירות חוץ. גווניה בדרך כלל יהיו לבנבנים כסיד ואפורים בגוון בהיר.

    לבחור במומחים לריצוף חוץ בעזרת האבן הטבעית

    מעוניינים לרצף את החצר וסביבות הבית במרצפות אבן טבעית מושלמת? רוצים לעטר את הבריכה הפרטית שלכם ממגוון סוגי האבנים הטובות ביותר? אצל המפעל של נופי אבן ושיש תוכלו למצוא כל מה שאתם צריכים. מפעל זה שבגליל מומחה בעבודה אסתטית ואלגנטית עם סוגים רבים של אבנים טבעיות, כך שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם בטוב ביותר.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני