לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים הבאים

    אני רוצה לקבל הצעת מחיר!

    אבני מדרך בזלת

    אבן בזלת לחיפוי מחיר

    אבן בזלת הינה אבן אשר בוחרים בה לא מעט, כאשר מעוניינים לחפות את קירות הבית החיוניים או כאשר מעוניינים לחפות רצפות בגינה, חומה סביב הבית ועוד. אבן הבזלת הינה אבן בעלת נוכחות, עוצמה ויופי, לכן, כאשר בוחרים בה לצורך חיפוי, יש לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר הן עבור רכישתה והן עבור ביצוע פעולת החיפוי בעזרתה בכל מתחם נתון בו יש בה צורך.

    מהי אבן בזלת?

    אבן בזלת הינה אבן טבעית. האבן נוצרת במעמקי האדמה ומתפרצת כלבה, לאחר התפרצות הלבה, הלבה המתקשה היא הבזלת. הבזלת מגיעה בגווני שחור ולכן היא לא מתאימה עבור כל סוג חיפוי קירות. רבים בוחרים בה במידה והם רוצים לעורר רושם במראה ביתם החיצוני או לשדר חוזק ועוצמה, כאשר מדובר בחומה אשר רלוונטית להגנה ולשמירה על הבית. אין ספק שמכיוון שבזלת הינה אבן מיוחדת בתחום חיפוי הקירות, יש לבצע את עבודת החיפוי בעזרתה בצורה הטובה והנכונה ביותר אשר תסב בסופו של התהליך את התוצאה הרלוונטית עבור כל אחד אשר בוחר בה.

    אבן בזלת לחיפוי במחיר משתלם

    אם אתם שואלים את עצמכם מהי העלות של אבן בזלת עבור חיפוי, כדאי שתדעו שהמחיר איננו סטטי, אלא משתנה בהתאם לסוג המשטח אותו יש לחפות, גודלו ומורכבות העבודה. כמו כן, המחיר משתנה בהתאם לכמות אבני הבזלת המשתמשים בהם בחיפוי המשטח וכמובן, על פי החברה ממנה בחרתם לרכוש את אבני הזלת לחיפוי. אם אתם מחפשים אבני בזלת לחיפוי במחיר אטרקטיבי, תוכלו לבחור בנופי אבן ושיש – מפעל אבן ישראלי גלילי.

    בנופי אבן ושיש – מפעל אבן ישראלי גלילי, תוכלו למצוא את אבני הבזלת הטובות ביותר עבור חיפוי, במחיר האטרקטיבי ביותר.

    אבן בזלת לחיפוי מחיר

    בתים המחופים באבן הם בתים מיוחדים, כל אדם אשר גר בהם יודע מצוין כי זו אחת הדרכים הייחודיות ביותר לשדרוג המראה של הבית. אבן בזלת לחיפוי הינה אבן ייחודית שלא רואים בכל מקום, אבל כאשר נתקלים בה מבינים היטב שמי שהשתמש בה בחר את הטוב והעוצמתי ביותר לבית שלו. חברת "נופי אבן ושיש" מציעה לכם עבודות לניסור וסיתות בזלת לכל שימוש ובעיקר לחיפוי בתים פרטיים ומבנים במגזר העסקי והמסחרי.

    מה צריך לדעת על אבן בזלת לחיפוי?

    • אבן זו היא יצירה טבעית של הטבע, ממעמקי האדמה. אם תהיתם איך היא הפכה לאבן חזקה כל כך, די לחשוב על הדרך שעשתה בתור לבה אל פני האדמה כדי להתקשות ולהתייצב במשך מיליוני שנה. כעת, מוצר זה ממתין רק לכם ומציע חוזק, יציבות ועמידות רבה לכל אדם אשר בוחר להשתמש בה.
    • אבן בזלת לחיפוי הינה שחורה בדרך כלל, אך ניתן יהיה לקבל גוונים מעודנים יותר תוך כדי ליטוש על ידי המומחים שבתחום. את המראה המרשים שלה ניתן יהיה לקבל הודות לעבודה נכונה אשר מתאימה אותו לכל מטרה, אם זה לחיפוי או לריצוף.
    • בזלת היא חומר בו ניתן יהיה לבצע שימושים שונים. לאור העובדה כי המראה שלה הוא ייחודי וכהה מאוד, חשוב יהיה לתכנן היטב את המקום בו תיושם, זאת לאור החזות הדומיננטית שלה.
    • האבן יציבה ואינה מתמוססת במים ולכן מצוינת לחיפוי קירות חיצוניים כאבן מדרך או ריצוף שבילים, כמו גם חיפוי קירות חיצוניים ובניית אלמנטים שונים בחצרות. ניצול תכונה זו מבטיח לכם עמידות לאורך שנים מבלי שתאלצו להחליף או לתחזק אותה במיוחד.
    • גם במקרה זה חשוב לבחור ביצרן מקצועי שמשתמש בבזלת איכותית ממנה ניתן יהיה ליצור מוצר אסתטי בעל גימור מושלם.

    לחפות באבן מיוחדת

    הבחירה לעשות שימוש באבן בזלת לשם חיפוי תהיה ללא ספק הדרך להפוך כל מבנה לבולט ויוצא דופן במיוחד. חברת "נופי אבן ושיש" מתמחה מזה 33 שנה בעבודות אבן מכל הסוגים ותשמח לעמוד גם לשירותכם.

    אבן בזלת לחיפוי

    כאשר מדובר כיום בחיפוי קירות, רבים תוהים באיזה סוגי אבנים כדאי לבחור עבור חיפוי הקירות הפנימיים בביתם או הקירות החיצוניים. ואכן, מטבע הדברים ישנם סוגי אבנים אשר מתאימות יותר עבור חיפוי קירות פנימיים מכיוון שהן עדינות יותר. אולם, ישנן אבנים המיועדות באופן מושלם עבור חיפוי הקירות החיצוניים של הבית מכיוון שהאבנים הללו הן אבנים המשדרות חוזק ועוצמה ומעוררות התפעלות ורושם רב. אחת האבנים היפות והייחודיות ביותר עבור חיפוי חיצוני של קירות חיצוניים של בית, הינה אבן הבזלת.

    מהי אבן בזלת לחיפוי?

    אבן בזלת עבור חיפוי הינה אבן טבעית קשה במיוחד. האבן נוצרת מתחת לקרקע והיא מתפרצת כלבה. היא הופכת להיות אבן בגוון שחור לאחר שהיא מתקשה. מכיוון שהאבן היא אבן שחורה וקשה, היא מהווה אבן בעלת חזות מרשימה מאוד, כאשר מחפשים בעזרתה את קירותיו החיצוניים של הבית או את השער סביב הבית. כמו כן, היא משדרת עוצמה וחוזק, דבר הרלוונטי מאוד כאשר מדובר בצורך שמירה והנה על הבית, לכן חיפוי החומה השומרת על הבית בעזרתה הינה הדבר המושלם לכל בית ובית. רבים בוחרים אבן בזלת לחיפוי במקומות אשר יש צורך שהם יהיו בעלי חזות מרשימה ונוכחות.

    חיפוי באבן בזלת בצורה הטובה ביותר

    אם בחרתם באבן הבזלת לחיפוי, ראשית כל עליכם לבחון היטב כיצד נראית אבן בזלת בתהליך החיפוי וכן, למצוא את המקום ממנו ניתן לרכוש את אבני הבזלת הטובות ביותר לצורך חיפוי כל סוג של קיר, מרפסת, רצפות או חומות. נופי אבן ושיש – מפעל אבן ישראלי גלילי- הינו המקום האולטימטיבי כאשר מעוניינים לחפות כל מתחם בבית על ידי אבני בזלת.

    לאבני בזלת ישנם יתרונות רבים, אשר באים לידי ביטוי בצורה מושלמת, כאשר בוחרים בהם לצורך חיפוי כל מתחם.

    אבני בזלת לחיפוי

    חיפוי קירות הינו דבר אשר רבים בוחרים בו כיום, כאשר הם מחפשים דרך לשדרג את מראה ביתם הן החיצוני והן הפנימי. לרוב, חיפוי קירות חיצוניים או פנימיים בבית, מתבצע על ידי סוגי אבנים שונים או עץ. החיפוי מעניק לכל קיר בבית או מחוץ לבית מראה ייחודי, אשר מוסיף למראה של הבית כולו, יוצר הרגשה נעימה וכמו כן, מעניק נוכחות לבית כולו במידה והוא מתבצע באופן חיצוני.

    כיצד לבחור את האבנים הרלוונטיות עבור חיפוי?

    כאשר מדובר באבנים לצורך חיפוי קירות, ניתן למצוא כיום לא מעט סוגי אבנים ייחודיות, אשר השימוש בהן עבור חיפוי יוצר מראה דקורטיבי ומיוחד לכל בית. כל אחד יכול לבחור עבור הקירות שבביתו ומחוץ לביתו את סוג האבנים אשר נראות לו כאבנים הטובות ביותר לחיפוי. לעיתים ישנן אבנים אשר תואמות יותר עבור חיפוי חיצוני לבית וישנן אבנים אשר תואמות יותר עבור חיפוי פנימי, על מנת להתאים את האבנים הרלוונטיות ביותר לכל סוג וסגנון של חיפוי, כדאי מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע המבינים ומכירים את תחום כל סוגי האבנים המיועדים לצורך חיפוי ומבצעים את חיפוי בעזרת כל סוגי האבנים.

    אבני בזלת לחיפוי בנופי אבן ושיש

    אחת מהאבנים המיועדות עבור חיפוי הינה אבן הבזלת. אבני הבזלת עבור חיפוי הינם אבנים מיוחדות, אשר לרוב משתמשים בהם לחיפוי קירות חיצוניים בבתים פרטיים, בבניני משרדים ועוד. אבן הבזלת הינה אבן טבעית הנוצרת במעמקי האדמה ומתפרצת כלבה. לאחר שהיא מתקשה, צבעה שחור. מכיוון שצבעה שחור, האבן בעלת נוכחות משמעותית בכל תהליך חיפוי וכאשר משתמשים בה עבור חיפוי חיצוני של בתים הדבר משדר עוצמה וביטחון וכמובן שהדבר משדר גם נוכחות משמעותית ומעורר התפעלות עבור כל מי שרואה את חיפוי האבן.

    אם אתם מעוניינים בחיפוי באבני בזלת תוכלו לבחור בנופי אבן ושיש – מפעל אבן ישראלי גלילי- המקום הטוב ביותר עבור כל סוגי האבנים המיועדים לצורך חיפוי, כל שכן, כאשר מדובר באבני בזלת.

     

     

    אבן בזלת לחיפוי

    אין ספק כי לכל גינה מגיע העיצוב המרשים והייחודי ביותר, זאת מבלי להתפשר על הנוחות שלכם והעמידות של כל הפריטים השונים אשר תציבו בגינה. אבני מדרך בזלת יהוו את הבחירה המתאימה ביותר לשדרוג המראה של הגינה ולהצבת אבנים אשר מבטיחות חוזק ועמידות לאורך שנים. "נופי אבן ושיש" מתמחה מזה כ – 33 שנים בניסור אבנים לשימושים שונים במגזר הפרטי והעסקי גם יחד. חברתנו מציעה לכם מגוון של בזלת לגינה, לצד מגוון רחב של אבנים איכותיות אחרות לשם ריצוף או יצירתם של שבילים ושטחי מדרך.

    למה כדאי להוסיף אבני מדרך בזלת לחצר?

    • לבזלת יש יופי טבעי שאי אפשר להתחרות בו. המראה שלה אמנם מקומי אבל היא מיובאת לפעמים מטורקיה וממקומות בהם חוצבים ומכינים אותה לסיתות ולניסור. המראה המתקבל הוא פראי וטבעי, וניתן להקנות לה מלוטש או גולמי יותר. בכל מקרה, אין ספק שזו אחת האבנים היפות שהטבע יצר.
    • עמידות ללא משקל, וזוהי תכונה ייחודית שאינה משותפת לאבנים רבות ולכן הופכת אותה לפופולרית מאוד בשימושים אלה. החוזק שלה מבטיח לכם אפשרות לדרוך עליה או להניח עליה כל משקל שהוא מבלי שהיא תיסדק או תישבר.
    • המחיר שלה זול יחסית לתמורה הנפלאה שהיא מספקת, ולכן זוהי אחת העסקאות הטובות ביותר שתוכלו להשיג, במיוחד כאשר המקצוענים מטפלים בניסור ובסיתות שלה.
    • בזלת אינה סופגת מים ולכן המים יכולים להחליק על פניה ולא לרכך אותה או לפורר אותה עם השנים. הדבר מבטיח כי הנראות של האבן לא תשתנה וצבעה יישמר.

    לעצב גינה וליהנות ממנה

    עיצוב גינה דורש מחשבה על אותם השטחים שעתידים להיות מרוצפים. נקודה זו חשובה ותשפיע באופן מהותי על הנראות של המקום ועל יכולת העמידות שלו למשך שנים. בחרו עוד היום בחברת "נופי אבן ושיש, והבטיחו לעצמכם את הטיפול המקצועי ביותר בכל אותם אבני מגדרך בזלת אשר יצליחו ללא ספק לשדרג את המראה של החצר או הגינה שלכם.

    מידע נוסף בנושא

    חיפוי אבן בזלת

    מי שיש לו טעם טוב בעיצוב לבית וירצה לבצע שיפוץ בנראות הכללית, אבן בזלת לחיפוי הקירות החיצוניים הינה בחירה חכמה שכנראה ישקול ברצינות לעשות. הבזלת היא למעשה אבן שנוצרת מהתקררות מהירה של לבה רותחת. בתהליך של ההתקררות ההרכב שלה מתגבש ונדחס, מה שיוצר מרקם אחיד ובוהק במיוחד. גווניה של אבן זו יכולים לנוע בין שחור, אפור וגוונים כהים של ירוק. השימוש באבן זו לעיצוב חיצוני ופנימי של הבית והחצר נפוצה מאוד בבתי קרקע ומשווה אווירה יוקרתית וזוהרת. מפעל נופי אבן ושיש שבגליל, מבצע עבודות אבן וחיפוי איכותי עם מגוון רחב של סוגי אבן, ובמיוחד באבן הבזלת.

    אבן בזלת לחיפוי – ייחודיותה של האבן

    לכל חומר בניה יש יתרונות ותכונות המקנות לו ייחודיות שאין לאף חומר אחר. לאבן הבזלת יש תכונות ויתרונות הן מבחינת המבנה שלה והן מבחינת העיצוב שאין פלא שהיא מעטרת בתים יוקרתיים רבים כל כך ברחבי ישראל והעולם. מבין תכונות האבן ניתן לייחס לה בין הייתר:

    • יופי כהה ומבריק– אבן זו ניחנת ביופי שחור, כהה ומבריק ביותר שכמעט ואין לשום חומר אחר. הסגנון שלה מעניק דומיננטיות עיצובית שמודגשת בקלות לעיני כל באי הבניין, אורחים ובני בית. מראה הברק האופייני לה נותן תחושה של נקיות, והטקסטורה החלקה מאפשרת ניקיון קל.
    • חסינות ועמידות – לבזלת תכונת חוזק וחוסן יוצאת דופן. מדובר בחומר העשוי סלע מוצק וקשה. הבזלת עמידה בפני פגמים שונים כגון שברים, שריטות, חריטות וכדומה. בנוסף, לבזלת תכונת ספיגות מאוד נמוכה. החומר שלה מאוד דחוס וזה אומר במילים אחרות שהיא די אטומה לנזילות.
    • לא רק חיפוי– לבזלת שימושים רבים בעיצוב ודקורציה של הבית. מקובל לא רק לחפות על הקירות החיצוניים אלא גם לרצף את מרצפות הבית מבפנים או בשביל הגישה לבית, לבנות איתן את המדרגות ועוד.

    אבן בזלת בוחרים אצל מומחים

    מעוניינים לשפץ את הבית שלכם? לחפות את הקירות מבפנים או כלפי חוץ? אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר בתחום הבניה והעיצוב באבני הבזלת. מפעל נופי אבן ושיש מספק את חומרי הבניה האיכותיים ביותר ובעל פרויקטים של בניה ועיצוב רבים בישראל. אצלם תוכלו למצוא שירות אדיב, אמין ומקצועי בכל הנוגע לעיצוב הבית ובפרט עם אבן הבזלת.

    אבן מדרך בזלת

    אבני מדרך בזלת הן אבנים שמיועדות לפסיעה וקישוט החצר והגינה בבתים פרטיים. אבן הבזלת המפורסמת והפופולרית הינה למעשה מגמה מקוררת ודחוסה, איתה ניתן לעשות שימושים רבים בעולם הבניה כגון סיתות מרצפות וחיפויי קירות. בעלי בתים רבים בוחרים באבן הבזלת כאבן היסוד שתבנה את שביל הגישה שלהם בשער הכניסה ובחצר מסביב לבית, הן בשל יופיין המרהיב והן בשל חוזקן ויתרונותיהן הרבים. את אבני המדרך העשויים בזלת ניתן להשיג ולהתקין מהמפעל נופי אבן ושיש שבגליל, מפעל המתמחה בייצור אבני מדרך ועבודות עיצוב מרהיבות לבית ולגינה.

    למה לבחור אבני מדרך בזלת?

    למי לא יצא לראות בסרטים או במציאות אזור יוקרתי המקושט באבנים המעטרות את הגינות, על דשא או על אדמה חולית לא מרוצפת? אין מי שלא רואה את הבוהק השחור של הבזלת, את העיצוב המרהיב של שביל אבני המדרך ולא התפעל בהתרגשות. לא לחינם אבן זו נחשבת לאחת היוקרתיות והמבוקשות ביותר עבור וילות פאר וגינות אירועים. לאבני מדרך העשויים בזלת תכונות ויתרונות המקנות להן שם כבוד בעולם האדריכלות:

    • אבני הבזלת גוונם שחור בוהק או ירקרק כהה, וצבעים אלו משתלבים יחד עם רוב הצבעים והגוונים האחרים ששולטים בגינה. השחור של האבן יחד עם הירוק של הצמחייה שבגינה יוצרים קונטרסט גוונים יוצא דופן שיוצר אווירה הרמונית של אבן וצמח.
    • שביל אבני מדרך הוא בחירה חכמה ומתקדמת העולה ביתרונותיה על שביל מרצפות רגיל. אבני מדרך חוסכים לכם בחומר, שכן האבנים מסודרות באופן כזה שלא כל השביל מלא בהן והן לא נוגעות אחת בשנייה. בנוסף, תהליך הבניה של השביל לא פוגע יותר מדי בסביבה הקיימת. נעשית מינימום עבודה ליצירת השביל ולבסוף יש לכם שילוב ראוי של בניין עם טבע.
    • הבזלת עמידה לאורך שנים, שכן מדובר בסלע חזק מאוד העשוי ממגמה צוננת. לא גשם ולא שמש יכולים לפגום באיכות ובנראות שלה.

    על ריצוף הגינה באבני מדרך מבזלת לא מתפשרים

    אם גם אתם חולמים על עיצוב חוץ וגינה מהסרטים, אבני בזלת כאבני מדרך לשביל או לסתם קישוט זה כנראה מה שאתם מחפשים. אצל המפעל נופי אבן ושיש תוכלו למצוא אבני בזלת איכותיות וחזקות שיעטרו את הבית שלכם ברמה הגבוהה ביותר. מפעל זה הינו בעל ותק וניסיון רב שנים בכל תחומי הריצוף ועיצובי הבניה השונים. פנו אליהם וגם אתם תוכלו להגשים את החלום.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני