לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים הבאים

    אני רוצה לקבל הצעת מחיר!

    כיצד תחפו את ביתכם?

    חיפוי אבן לביתכל אדם חולם שביתו הפרטי יהיה מיוחד. כמובן שמלבד הנוחיות וההרגשה הנעימה שהבית חייב להוות עבור דייריו, גם מראה הבית הינו פרמטר חשוב מאוד, כאשר בוחרים לשפץ בית או לעצב בית אשר מצוי בתהליכי בנייה. אחד הדברים אשר בכוחם לייחד כל בית ולהעניק לו מראה מרהיב, הינו תחום חיפוי הקירות. כיום, רבים בוחרים לחפות את קירות ביתם החיצוניים והפנימיים, בחיפוי אבן מיוחד, אשר יוצר הרגשה נעימה ומיוחדת בתוך הבית וכן מעניק מראה דקורטיבי גם לפנים הבית וגם לחוץ הבית. מעוניינים בחיפוי אבן חוץ? השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם!

    למה משמש החיפוי?

    חיפוי אבן לבית, הינו חיפוי חיצוני של קירות, מרפסות או חצרות, על ידי אבנים מסוגים שונים. כלומר, הקירות החיצוניים או הפנימיים של הבית או כל משטח אחד, מולבשים לכאורה על ידי שכבה חיצונית של אבנים מהסוג הנבחר. כיום ניתן לחפות במגוון אבנים שונות את קירות הבית כגון:, אבן גלילית , מסוג,עצמון,ג׳ת,נארי,קיסרא, אבנים ירושלמיות, שיש ועוד. כל אחד יכול להתרשם מסוגי האבנים והאופן שבו ניתן בעזרן לחפות את הקירות ולאחר מכן לבחור עבור ביתו, אץ הסגנון המבוקש לו בחיפוי הקירות על ידי סוג האבן וסגנון העבודה. לאבנים ישנם יתרון הן עבור דקורטיביות בחיפוי קירות והן עבור איטום הרמטי בקירות אשר קרובים למקורות מים כגון חדר השירותים או האמבטיה בבית.

    כיצד נבחר סוג איכותי?

    אם אתם מעוניינים לייחד את ביתכם בעזרת חיפוי אבן לבית, כל שעליכם לעשות זה לבחור בחברה אשר מציעה עבור חיפוי בתים, את כל סוגי האבנים הטובות והאיכותיות ביותר, אשר יהוו את החיפוי המושלם עבור ביתכם. נופי אבן ושיש- מפעל אבן ישראלי גלילי, הינו המקום האידאלי, להתרשם בו מכל סוגי האבנים המיועדים לחיפוי בית ולבחור את האבן הרצויה לכם בסופו של דבר.

    חיפוי אבן לבית, מהווה כיום את הבחירה האולטימטיבית עבור כל בית ובית. מעבר דירה לבית חדש הוא תמיד רגע מרגש. במיוחד אם מדובר על מעבר מדירה שכורה אל דירה פרטית שרכשנו מכספנו, זו תהיה רק שלנו ונוכל לעצב אותה ככל העולה על רוחנו. בשנים האחרונות טרנד עיצוב הבית שם דגש על עיצוב הקירות של הבית, זאת מפני שהם האלמנטים הגדולים והבולטים ביותר בכל חלל.

    ניתן לעצב את קירות הבית באופן מיוחד ואלגנטי בעזרת שילוב של חיפוי אבן לבית. חיפוי האבן מוסיף לבית מראה טבעי ויוקרתי, ומומלץ ליישום בעיקר בחללים מרכזיים של הבית. חברת "נופי אבן שיש" המתמחה בעיבוד וניסור של אבן טבעית, בעלת ניסיון עשיר בעבודות בנייה באבן לעיצוב בתים פרטיים כמו גם פרויקטי בנייה גדולים.

    כל היתרונות:

    חיפוי קירות הבית עם חיפוי אבן הפך להיות טרנד של ממש בתחום הבנייה. ניתן לראות גם פרויקטי בנייה מסחריים המעוניינים בהוספה של חיפוי אבן, ולא רק חיפוי אבן לבית. לחיפוי האבן יש מספר יתרונות בולטים:

    • מראה ייחודי ומרשים – אין ספק כי חיפוי אבן יוצר מראה מיוחד הרבה יותר בחלל בו מיושם. לאור העובדה כי קירות הבית תופסים שטח נרחב מכל החלל הפנימי, מומלץ לעצב אותם בצורה ייחודית עליה תמיד חלמתם, זאת לצד התאמה של העיצוב לשאר הבית.
    • הפרדת חללים בתוך הבית – כיום הבנייה של בתים פרטיים כוללת בנייה של חלל גדול ומרווח במרכז הבית, כך שהוא תוחם בתוכו מספר חללים מרכזיים כמו הסלון, המטבח ופינת האוכל. בעזרת חיפוי האבן על הקירות בחלל זה ניתן להפריד בין החללים השונים באופן טבעי ומקורי.
    • הוספת עיצוב גם לקירות החוץ – נוסף על חיפוי לקירות פנימיים, ניתן ליישם את חיפוי האבן גם לקירות החוץ של הבית.

     

    הסוגים השונים

    חיפוי האבן הינו מגוון, וכיום ניתן למצוא מגוון רחב של חיפויים מסוגים של אבנים שונות, כך שלרוב השימוש נעשה באבנים טבעיות למראה טבעי ומיוחד יותר שישתלב עם העיצוב של הבית, וגם לצורך השימוש באבנים איכותיות שיחזיקו זמן ממושך יותר.

    חיפוי עם אבן ישראלית

    חיפוי אבן ישראליתאם אתם חושבים על הכיוון של חיפוי חיצוני או פנימי של הקירות בביתכם, אתם וודאי נחשפתם כבר לעובדה שישנם מגוון סוגי אבנים שניתן לחפות בעזרתם קירות. אחת האבנים הבולטות והדומיננטיות כאשר מדובר בחיפוי קירות, הינה אבן ישראלית. חיפוי אבן ישראלית, מעניק לכל קיר מראה דקורטיבי, מעניין וייחודי, אשר יוצר לכל בית את המראה הטוב ביותר, הן בתוכו והן מחוץ לו.

    ייחודיותו של החיפוי 

    אבן ישראלית הינה אבן אשר נוצרה בארץ. אבן כורכר לדוגמא הינה אבן הנוצרת מרכס הרים, אשר ניתן לראות אותה לא מעט בארכיטקטורה הישראלית. לאבן ישראלית ישנה ייחוד כאשר מדובר בחיפוי קירות פנים וחוץ שדל כל מבנה. האבן מהווה לרוב מראה עתיק וייחודי, אשר יוצר אווירה מיוחדת בכל בית. כיום, רבים בוחרים דווקא באבן ישראלית עבור חיפוי, מכיוון שזה מייצג עבורם את השורשיות והיופי של מיטב נופי הארץ. כמובן, שכאשר מעוניינים באבן ישראלית עבור חיפוי, יש לבדוק האם המשטח הנועד לחיפוי מתאים לחיפוי אבן ישראלית וכיצד עושים זאת בצורה הטובה והנכונה ביותר.

    כיצד לבחור אבן ישראלית?

    מכיוון שישנם כמה סוגי אבנים ישראליות כגון אבן גלילית , מסוג,עצמון,ג׳ת,נארי,קיסרא האבנים הירושלמיות, יש להתרשם ראשית כל מהמראה של האבן עצמה והמראה שהיא מעניקה לכל קיר כאשר משתמשים בה עבור חיפוי, רק לאחר שהתרשמתם מהאבן ומייחודיותה, תוכלו לבחור את האבן הישראלית המתאימה לכם ביותר, כחיפוי קירות ביתכם או כל משטח אחר. אם אתם מחפשים סוגי אבנים ישראליות איכותיות ומיוחדות לצורך חיפוי, תוכלו להתרשם מהאבנים הישראליות אותם מציעים נופי אבן ושיש- מפעל ישראלי גלילי. המפעל יציג עבורכם את האבנים הישראליות הטובות והמיוחדות ביותר המיועדות לחיפוי.

    חיפוי בעזרת אבן ישראלית הוא ללא ספק הדבר המיוחד ביותר לכל קיר באשר הוא ולכל מתחם.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני