לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים הבאים

    אני רוצה לקבל הצעת מחיר!

    חיפוי אבן חוץ

    אבן כורכר טבעית לחיפוי מחיר משתלם

    חיפוי אבן

    אתם גרים בו שנים, ואתם יודעים שהוא הכי יפה ומיוחד בכל הרחוב. עכשיו הגיע הזמן שכולם ידעו את זה. חיפוי אבן חוץ תספק לבית שלכם ולסביבה הקרובה אווירה של משהו חדש. נופי אבן ושיש מתמחים בכל הקשור לחיפוי אבן. החדרה מציעה חיפוי של כל סוגי האבן הקיימים, בל הגוונים והטקסטורות. חידוש של מראה הבית על ידי חיפוי אבן הוא שיטה נפלאה להפוך את הבית שלכם למקור השראה לדיירי הרחוב שלכם.

    חיפוי אבן חוץ מחיר משתלם

    חיפוי אבן חוץ מומלץ לעשות בעונה היבשה קרי הקיץ. כמובן שניתן לבצע זאת גם בעונת החורף אך עדיף שההתקנה תיעשה במזג אויר חמים ויבש. משך העבודה תלוי בשטח ובתנאים הנוספים שקיימים במקום. בכל מקרה בסופו של דבר העבודה משתלמת והתוצאה מרשימה ומוצלחת. מה היתרונות של חיפוי אבן חיצוני? אלה כמה מהם:

    • בידוד – האבן תבודד את הבית שלכם מפני קור וחום ותבלום את קרינת השמש.
    • האפקט העיצובי הינו מיוחד במינו, ישנן סוגי אבנים אשר משנות אל צבען על פי כמות האור. השמש והעננים משחקים מטילים צל והופכים את קירות הבית למופע מרשים.
    • אם הבית שלכם נמצא באזור רועש, חיפוי אבן יפחית את רמת הרעש באחוזים ניכרים ויעניק לכם שלווה ונחת.
    • מכשירי חימום או קירור יעבדו באפקטיביות רבה יותר ויחסכו בחשמל כיוון שחיפוי אבן מאפשר בידוד מעולה ולא מאפשר לחום או לקור לברוח החוצה.
    • חיפוי חיצוני מונע גם נזקי לחות. הוא למעשה מונע מהלחות להגיע אל הקיר (הבלוקים) עצמם ובכך שומר על הקיר לאורך שנים רבות.
    • האבן ממשיכה להשתנות (לטובה) גם לאחר שמותקן החיפוי. התהליכים שעוברים עליה גורמים לה להשתבח ולקבל צבעים וטקסטורות שונות ומפתיעות ביופיים.

    אין כמו בבית עם חיפוי חוץ אבן טבעית

    כשאתם חוזרים הביתה ורואים אותו מבחוץ, אתם מרגישים שהגעתם הביתה באמת. חיפוי האבן מוסיף כל כך הרבה בטחון ועוצמה לבית, ואתם מרוצים עד הגג. חיפוי אבן חוץ הוא הדרך האולטימטיבית לשימור והגנה לא רק במובן הקוסמטי. אלא גם בפן החומרי של העניין. מומלץ להיעזר באנשי מקצוע עם ניסיון בתחום.

    אם שיפצתם את ביתכם באופן פנימי והענקתם לו מראה יוקרתי מיוחד, או אם בניתם את ביתכם בצורה מדוקדקת, תוך דאגה לכל הפרטים הרלוונטיים בעיצובו החיצוני, כדאי שתחשבו גם על תחום חיפוי קירות חוץ. חיפוי קירות חוץ, הינו דבר אשר יעניק לביתכם גם מבחינה חיצונית מראה מיוחד מאין כמותו, אשר ויהפוך אוטומטית את מראה ביתכם באופן חיצוני למראה מרהיב שכל אחד ייהנה לצפות בו.

    חיפוי אבן חוץ

    מהו חיפוי חוץ?

    כאשר מדברים על חיפוי חוץ, מדברים בעצם על הלבשת הקירות החיצוניים של הבית, הנראים לעין כל, במקום בו הבית בנוי. על ידי חומרים שונים וייחודיים אר לכאורה נלבשים על הקירות החיצוניים של הבית, ניתן להעניק לכל בית מראה מיוחד מאין כמותו. כך שפנים הבית המושקע והדקורטיבי שווה למראהו החיצוני. גם אם ביתכם לא מסוגנן באופן האידאלי מבחינת הפנימיות שלו, אך מתחשק לכם שבמראהו החיצוני הוא יראה טוב ומרשים, כל שעליכם לעשות זה לבחור בחיפוי קירות חוץ על ידי מיטב המומחים, אשר יבצעו את העבודה בצורה מקצועית, איכותית ואמינה.

    חיפוי אבן חוץ בנופי אבן ושיש

    לשם חיפוי קירות חיצוניים, ניתן לבחור כים בלא מעט חומרים. האבן על סוגיה הינה דבר אשר רבים בוחרים בה כאשר מדובר בחיפוי חוץ. חיפוי אבן חוץ, בסוגים שונים, יוצר מראה דקורטיבי למראהו החיצוני של הבית וכן, הוא מהווה חיפוי עמיד, איכותי וחזק, מכיוון שמדובר בחיפוי של קירות חיצונים, עמידות החיפוי היא דבר חשוב. אם אתם מחפשים מקום טוב לרכוש בו את האבנים לצורך חיפוי קירות חיצוניים, כדאי שתכירו את נופי אבן ושיש- מפעל ישראלי גלילי, אשר מהווה את המקום האיכותי ביותר בו תוכלו למצוא אבנים גליליות מסוג,עצמון,ג׳ת,נארי,קיסרא

    בחרו במקום הטוב ביותר עבור חיפוי אבן חוץ ותוכלו ליהנות מחיפוי חיצוני של הקירות בכל סוגי האבנים האיכותיות, היפות והחזקות ביותר.

    חיפוי אבן חוץ מחיר משתלם

    מה אפשר להשיג בעזרת חיפוי אבן חוץ ?

    בעלי בתים רבים בישראל מעדיפים להעניק לביתם את המראה העתיק יותר, זאת מפני שהדבר יוצר אופי ייחודי שקשה יהיה לקבל באמצאות חומרים מודרניים. חיפוי אבן חוץ מהווה את אחת השיטות המקובלות להשיג מראה עתיק בקלות יחסית, זאת על ידי עבודה של המקצוענים בניסור אבן וליטושה. חברת "נופי אבן ושיש" מציעה ללקוחותיה מראות שונים שניתן ליצור באמצעות יישומן של אבנים טבעיות.

    חיפוי כשמו כן הוא, מיושם על גבי קירות ואלמנטים שונים בכדי ליצור את המראה המיוחל והעתיק של הבית. המראה שמתקבל יוקרתי מאוד ואסתטי, משום שהאבן עצמה עוברת ליטוש וניסור שמעניקים לה מראה אותנטי וייחודי.

    • לא חייבים לחפות את כל הקירות של הבית. ניתן לחפות חלק מהקירות או רק את החלונות והמשקופים, ובכך להפוך את המראה להרבה יותר מעניין.
    • הייחודיות של אבן היא בכך שאפשר למצוא אותה בשלל צבעים בהתאמה לסוג החומר ממנו עשויה. אבנים שונות יובילו למראה שונה, אך חשוב לזכור כי ניתן יהיה גם לשלב את האבנים אחת עם השנייה וליצור פסיפס מרתק מבפנים או מבחוץ. זוהי לא ספק עבודה שדורשת מיומנות ועין טובה ואמנותית.
    • ניתן לחפות לא רק קירות כי אם לשלב גם חיפוי חומות, עמודים ומרפסות, טרסות ומדרגות בחצר ועוד.
    • בחירה באבן יציבה ועמידה לגינה שלכם תהיה צעד נכון. זאת מפני שהיא לא תספוג את המים ותוכל לשמש בעבורכם כשביל עמיד ויפיפה אשר ישדרג את המראה של המקום, יימנע הכנסת בוץ לבית ויחלק את הגינה לאזורים מוגדרים בהתאמה להעדפות ולצרכים שלכם.

    לעבוד עם מומחים

    בשל הייחודיות שלה, חיפוי אבן חוץ דורש את עבודתם המסורה של אנשי מקצוע המיומנים ביותר בתחומם. חברת "נופי אבן ושיש" מבטיחה ליישם את מסורת העבודה עם אבן המשפחתית בכל מוצר שתקבלו, ובכך להעניק לכם את האפשרות שבחיפוי בית בצורה מושלמת ומעוצבת. פנו אל חברתנו עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם, לייעץ ולענות על כל שאלה בנושא.

    חיפוי אבן לקירות חוץ

    רבים מאמינים כי עיצוב הבית עצמו אומר לא מעט על בסגנון האישי של הדיירים עצמם. הדבר נכון בשעה שמדברים על עיצוב הפנים, ואף נכון עוד יותר כשמדובר בעיצוב קירות החוץ. קירות חוץ נקיים, אסתטיים ויפים משווים לבית צורה ייחודית ומעניקה השראה גם לדרי הבית. "נופי אבן ושיש" מומחים לייצור חיפויי אבן חוץ מכל הסוגים, אשר עומדים בכל הדרישות של בידוד אקוסטי, בידוד תרמי, חדירות למים ורטיבות ועוד…

    למה להשקיע בחיפוי אבן לקירות חוץ?

    • מעניק לבית מראה טבעי וייחודי
    • משפיע על נראות הבניין גם מבפנים
    • החיפוי באבן מעניק בידוד גבוהה מפני קור וחום
    • חוסך בעלויות הקירור והחימום.
    • מונעת חדירת פגעי מזג האוויר לבית פנימה
    • היא עמידה בפני רטיבות ולחות
    • יכולה להתאים לשחזור מבנים עתיקים
    • עמידות לאורך זמן
    • משווה למבנה מראה מרשים ויוקרתי
    • מתאפשר לבחירה בהתאם לצורך – מראה תעשייתי או כפרי, מודרני או עתיק
    • למראה מעניין וייחודי, ניצן לשלב חיפוי אבן עם חיפוי מסוג אחר
    • מהווה פתרון גם לחיפוי עמודים, גדרות מעקים, מרפסות
    • ניתן לשלבם עם עיצוב הפנים, או להמשיך את החיפוי לקירות המסדרון

     חיפוי אבן לקירות חוץ – אל תתנו לכל אחד לעשות את העבודה

    חיפוי אבן לקירות חוץ היא מלאכה הדורשת מיומנות רבה. מעבר לעבודה לא יעילה, היא יכולה גם להוות סיכון בטיחותי. לכן נדרשת עבודה של אנשים המוסמכים לכך אשר בעלי ניסיון רב. החיפוי מצריך דיוק גבוה ומיומנות. על המתקין לתת את הדעת גם לסוג האבן לגודל השטח המיועד להדבקה. שילוב של חיפוי אבן לקירות חוץ יכול לשדרג משמעותית את עיצוב הבית שלכם כלפי חוץ, ועל כן חשוב יהיה לבחור בחברה וותיקה ומיומנת אשר מכירה את התחום על בוריו. ב"נופי אבן ושיש" עובדים מקצועיים ומיומנים הם המבצעים את עבודת ההרכבה, הם לוקחים את העבודה ברצינות, ומקפידים על עבודה מושלמת ומוקפדת, לפי פרמטרים בינלאומיים והקפדה על דרישות הבטיחות. הזמינו והיווכחו.

    חיפוי אבן לקירות חוץ מחירכאשר מדובר בחיפוי קירות חוץ, ישנו ערך רב לסוג חיפוי זה. עד כמה שנשקיע במראה ביתנו הפנימי ובעיצובו בסופו של דבר, מה שניכר כלפי חוץ הוא מראה הקירות החיצוניים. לעיתים ישנם בתים אשר מבפנים מאובזרים ומעוצבים ברמה יוקרתית וייחודית, אך נראים כבתים מוזנחים מבחינה חיצונית מפני שהקירות החיצוניים של ביתם לא נראים טוב. לכן, חיפוי קירות הוא הדבר האידאלי, אשר מעניק לכל בית מבחינת מראהו החיצוני יוקרה ומראה טוב ומעוצב.

    חיפוי אבן לקירות חיצוניים

    אחד מהחיפויים הפופולאריים ביותר בעבר וגם כיום הינו חיפוי האבן. חיפוי האבן הינו חיפוש אשר מצד אחד יכול להיות מסוגי אבנים שונים המעניקים לקירות מבחינת מראם החיצוני מראה יוקרתי וייחודי ומצד שני, חיפוי האבן הינו חיפוי חזק, עמיד ויציב, אשר עומד איתן כנגד כל פגעי מזג האוויר בכל עונות השנה. אין ספק שכיום חיפוי קירות אבן, מעניק לכל בית מראה טוב ויוקרתי מבחנת מראהו החיצוני. במידה ותבחרו את בחיפוי אבן חוץ תוכלו לבחור במגוון אבנים המיועדים לצורך זה כגון: אבן ירושלמית, אבן גלילית , מסוג,עצמון,ג׳ת,נארי,קיסרא ועוד.

    חיפוי אבן לקירות חוץ במחירים אטרקטיביים

    כאשר מדובר בחיפוי אבן לקירות, הרי שהמחיר ישתנה בהתאם לסוג האבן בה בוחרים, בהתאם למשטח אוו יש לחפות ועוד. כך למשל, משטח גדול המחופה בסוג אבן אחד, אינו דומה למשטח קטן יותר המחופה בסוג אבן שונה. כמובן, גם המקום ממנו רוכשים את האבנים והחברה התאימה את האבן בהתאם למשטח, הינה קריטריון למחיר המשתנה. אם אתם מחפשים אבנים איכותיות לחיפוי במחיר אטרקטיבי, תוכלו לבחור בנופי אבן שיש- מפעל אבן ישראלי גלילי.

    אין להתפשר על איכות האבנים מצד אחד, אך מצד שני כדאי לבחור את האבנים הטובות ביותר לחיפוי חוץ, במחיר נוח ומשתלם.

    אם אתה מצוי בתהליך שיפוץ ביתך או בתהליך שבו אתה מתכנן כיצד יראה ביתך העתידי מבחינת מראהו החיצוני, בגמר עבודות הבניה הבסיסית והתשתיות, חיפוי קירות הוא דבר אשר רבים כיום מתלבטים לגביו לא מעט. מאחר שקירות לא מחופים, הם קירות לא דקורטיביים ואילו קירות אשר מתבצע עליהם חיפוי כלשהו הם קירות מיוחדים יותר, לא מעט אנשים בוחרים בחיפוי על ידי חומר כלשהו עבור הקירות שלהם.

    חיפוי אבן לקירות

    כאשר מדובר בחיפוי קירות, ישנו תחום דומיננטי מאוד הנוגע לחיפוי כל סוגי הקירות, חיפוי אבן הוא חיפוי אשר נחשב כחיפוי אשר כבר בעבר רבים בחרו בו עבור הקירות שלהם. ניתן לחפות באבן קירות שלמים או אריחים ורצפות. כמובן, שישנם מגוון סוגי אבן שניתם לחפות בעזרתם קירות וכל אחד יכול להתאים את חיפוי האבן באופן הייחודי והאידאלי עבור קירות ביתו, או עבור כל מתחם באשר הוא. חשוב מאוד, לרכוש את האבן המיוחדת עבור חיפוי הקיר, רק מהמקום אשר ידוע באיכות האבנים אותן הוא מציע עבור חיפוי וכי ידוע כי הוא עוסק בתחום חיפוי אבן לא מעט זמן בצורה מקצועית ואמינה.

    סוגי חיפוי אבן

    כיום, ניתן למצוא מגוון סוגים של חיפו אבן לקירות, לרצפות ועוד. חיפויי האבן הפופולאריים ביותר בישראל הינן, חיפוי באבן גלילית , מסוג,עצמון,ג׳ת,נארי,קיסרא, חיפוי באבן ירושלמית ועוד. כל האבנים הללו הן אבנים המיועדות גם לחיפוי קירות פנים וגם לקירות חוץ. לא מעט מהן נחשבות כאבנים איכותיות עבור חיפוי הגינה, מכיוון שהן נחשבות אבנים עמידות ואיכותיות אשר יוכלו להחזיק מעמד בחוץ בצורה האידאלית מפני פגעי מזג האוויר ועוד.

    חיפוי אבן זהו דבר אשר מקנה לכל קיר ייחודיות ודקורטיביות. אם אתם זקוקים לחיפוי אבן, כדאי שתבחרו בטובים ביותר לצורך זה: נופי אבן ושיש- מפעל אבן ישראלי גלילי הוא ללא ספק המקום האידאלי לפנות אליו, כאשר מדובר בחיפוי אבן.

    חיפוי אבן

    בתים רבים מתהדרים במראה ירושלמי גם מחוץ לעיר הבירה שלנו. חיפוי אבן שנהוג באזור משמש אותנו לא רק ליצירת מראה עתיק והיסטורי, כי אם גם לשימושים באותה אבן כמבודדת טבעית השומרת על הבית והופכת אותו ליציב ועמיד יותר. המראה הייחודי מתקבל גם על ידי שימוש בחצר ובגינה ולא רק על גבי הקירות. חברת נופי אבן ושיש הוותיקה מציעה חיפויים מאבנים שונות שתוכלו לבחור לפי טעמכם, יחד עם הליטוש והניסור המיומן שלהם ביד אמן.

    מה כדאי לדעת על חיפוי אבן?

    • האבן שמשתמשים בה היא בדרך כלל ישראלית והיא מצויה כאן בשפע. כך אפשר ללמוד מהבנייה ההיסטורית בכל רחבי ישראל ולכן השימוש בה כולל מסורת שעוברת אצל סתתים ומנסרי אבן רבים שהתמחו בה. כשאתם בוחרים יצרן וספק אבן בחרו במי שמציג את המומחיות שלו בעבודות שונות.
    • האבן יציבה מאוד ולכן גם אפשר להשתמש בה לחיפוי של מדרגות וחומות, קירות וחוצצים, קירות פנימיים וחיצוניים. היא מבטיחה עמידות רבה לשנים ולכן מבוקשת מאוד בקרב מי שאינו מעוניין לשנות את העיצוב שלו לעתים קרובות. זוהי אבן שמחזיקה דורות על גבי דורות.
    • האבן מתאימה גם לחיפוי וריצוף שבילים משום שהיא אינה סופגת מים והיא יכולה להיות יציבה למדרך אדם.
    • אפשר לחפות גם אלמנטים שונים בבית ולא רק את כל הקירות, ובכך לשוות לבית עוד מראה מעניין ומהודר.
    • האבן מועדפת משום שהיא נותנת לכל מבנה מראה אלגנטי ומשדרגת כל עיצוב. זו הסיבה בגללה מעצבים בעזרתה מבני ציבור רבים.

    לבחור באבן איכותית

    כשאתם בוחרים חיפוי אבן בחרו גם באיכות. חברת "נופי אבן ושיש" מציעה מוצרים איכותיים לא רק בגלל חומרי הגלם, כי אם כי בגלל המיומנות, הניסיון והידע שהפכו את החברה למומחית מהשורה הראשונה בתחום זה. זוהי בחירה בסתתי אבן ומנסרים שמלטשים עבורכם את האבנים הטובות ביותר שאפשר למצוא לשם השדרוג שתמיד חלמתם בבית או אפילו במשרד שלכם.

    חיפויי אבן מחירים

    חיפוי קירות הינו דבר אשר רבים בוחרים בו, בין אם מדובר עבור קירות הבית הפנימיים ובין אם מדובר על קירות הבית החיצוניים. בכוחו של חיפוי מאבנים איכותיות, לחולל מהפכה של ממש במראהו החיצוני או הפנימי של כל בית ולהעניק לו ייחודיות ומקוריות באופן עיצובו.

    אם אתם חושבים על חיפויי קירות ביתכם החיצוניים או הפנימיים, כדאי מאוד שתבחרו בחיפויי אבן. כיום, ישנן מגוון אבנים המיועדות עבור חיפוי כגון: אבן כורכר, אבנים ירושלמיות, אבני גרניט, אבני צפחה, שיש ועוד. לכל סוג אבן ישנם יתרונות משלה ומראה מרהיב וייחודי. יש להתאים את סוג האבן לסגנון הבית כולו ולמראה הרצוי לכם בעיצוב הבית. ישנם בתים בעלי מראה כפרי יותר אשר ניתן להיעזר בהם בחיפויי אבנים המעניקות מראה כפרי ולעומתם בתים המסוגננים באופן מודרני יותר, יוכלו להיעזר באבנים בעלות סגנון ומראה מודרני עבור חיפויי הקירות שבהם. חשוב מאוד לבחור את האבנים האיכותיות ביותר, עבור כל סוג של חיפוי וכן, את אנשי המקצוע הטובים ביותר לצורך ביצוע עבודת חיפוי מקצועית ואיכותית. אם אתם מחפשים את האבנים הייחודיות ביותר כיום לחיפוי, הלא הם אבן גלילית , מסוג,עצמון,ג׳ת,נארי,קיסרא, כדאי שתברו בטובים ביותר בתחום.

    חיפוי אבן במחירים אטרקטיביים

    מחיר חיפויי האבן הינו דבר המשתנה בהתאם לסוג האבן הנבחרת, בהתאם לגודל הקיר אותו יש לחפות בעזרת האבנים, בהתאם לגודל האבנים הנבחרות, הסגנון והצורה. וכמובן, בהתאם לחברה ממנה בוחרים לרכוש את האבנים. אצל נופי אבן ושיש – מפעל אבן ישראלי גלילי, תוכלו למצוא את כל סוגי האבנים הטבעיות באשר הן, במחירים אטרקטיביים, נוחים ומשתלמים. אבנים טבעיות הינן אבנים אשר ניתן למצוא בכל מקום במחירים שונים ולכן, חשוב מאוד שלא לבחור במקום פחות איכותי המוכר את האבנים הלול במחירים כביכול זולים, אלא לבחור במקום איכותי, אשר ידוע באיכות אבניו, גם אם המחיר אינו זול כפי המחיר שהוצע לכם במקום אחר פחות מוכר.

    אצל נופי אבן ושיש – מפעל אבן ישראלי גלילי, מחיר חיפויי האבן הינו המחיר המשתלם ביותר עבור כל אחד.

    חיפוי אבן טבעית 

    חיפוי אבן טבעית

    כיום, רבים בוחרים לשלב בעיצוב ביתם החיצוני והפנימי, חיפוי קירות בעזרת אבן טבעית. חיפוי הקירות הן החיצוניים והן הפנימיים, בעזרת אבן טבעית, הינו חיפוי אשר מעניק לבית מקוריות וייחודיות. החיפוי מחליף את הטפט של העבר או את הצביעה הדקורטיבית. ישנם סוגי אבן טבעית מהם ניתן לבחור את החיפוי הרלוונטי לכם ביותר וכמובן, שיש לבחור את האבן האיכותית ביותר, מהחברה אשר עוסקת בתחום בצורה מקצועית ואיכותית.

    חיפוי אבן טבעית לקירות

    חיפוי באבן טבעית לקירות הינו מצב שבו הקיר לכאורה מולבש בשכבה חיצונית של אבנים. לאבן טבעית ישנו יתרון מובהק בכך שהיא מהווה מראה אסטטי לכל קיר וקיר בבית או מחוץ לבית והן מעצם העובדה שהיא מהווה אטימה הרמטית מפני נזילות כאשר מדובר בקירות המצויים בקרבת או במקום עצמו של חדרי השירותים והאמבטיה בבית. היתרון באבן טבעית שהיא יכולה להגיע במגוון סוגים ודגמים, דבר אשר מאפשר לכל אחד לבחור את המראה הרצוי לו על ידי תהליך חיפוי הקירות. אין חיפוי קירות באבן טבעית מסוג אחד, דומה לאחר ולכן, גם אם נדמה לך שהחיפוי יהיה בנאלי ומשעמם, הרי שבעזרת אבן טבעית ניתן להשיג חיפוי מקורי וייחודי.

    כיצד לבחור חיפוי אבן טבעית?

    כאשר חושבים על חיפוי פנימי או חיצוני של קירות בעזרת אבן טבעית, יש לבחור את המקום אשר ידוע באיכות האבנים אותם הוא מייצר ומספק לצורך חיפוי קירות. אם אתה מחפש חיפוי אבן טבעית, כדאי שתבחר בנופי אבן שיש- מפעל ישראלי גלילי המספק אבן טבעית כגון: אבן גלילית , מסוג,עצמון,ג׳ת,נארי,קיסרא במגוון סוגים, דגמים ובאיכות גבוהה לצורך חיפוי קירות.

    את החיפוי עצמו ואת בחירת האבן הנכונה והמתאימה מבצעים אנשים מקצועיים אשר מבינים בתחום והם בעלי ניסיון רב. רק בחירה בחברה מקצועית תביא לכם את התוצאה הטובה הרצויה. תמיד כדאי גם לעשות סיבוב ולראות דוגמאות של בית יפים ואף לצלם אותם. תמונות אלו עשויות להוות מקור השראה בהמשך. בכל מקרה אבן טבעית היא מומלצת מאוד לשימוש בבית ומחוצה לו. כל מי שיבוא בפתח ביתכם או יביט בו למרחוק יתרשם שמדובר בבית מיוחד עם אנשים מיוחדים. האבן הטבעית גם לא זקוקה לטיפול כלשהוא ומחזיקה מעמד שנים ארוכות מאוד.

     חיפוי אבן טבעית

    השימושים השונים של חיפוי אבן טבעית

    עיצוב הבית הוא עניין אישי מכיוון שכל אחד בוחר לעצב את ביתו בהתאם להעדפותיו האישיות כמו גם האופי הכללי של הבית ושל הדיירים בו. יש את אלו שיעדיפו עיצוב טרנדי ואופנתי לבית, כך שבכל תקופה יתאימו את עיצוב הבית בהתאם לאופנה. מצד שני, יש את אלו שיעדיפו להישאר עם מראה מעוצב בסגנון טבעי אך דקורטיבי באמצעות שימוש באלמנטים עיצוביים, כמו חיפוי אבן טבעית לקירות הבית. חברת "נופי אבן שיש" מספקת עבודות בנייה באבן טבעית ומתמחה בניסור ועיבוד אבן טבעית למגוון פרויקטים ותשמח לעמוד גם לשירותכם.

     

    ניתן להוסיף חיפוי אבן לקירות החוץ של הבית, כך שהעיצוב החיצוני של הבית יהיה הרבה יותר מרשים וייחודי. שילוב של אבן טבעית על קירות החוץ של הבית, יעניק לכל המבנה מראה טבעי ומושך.

    • הוספה של חיפוי אבן לקירות הפנים של הבית תוסיף מראה אלגנטי ויוקרתי לחלל בו החיפוי נמצא, וכך גם ישתלב באופן הרמוני עם העיצוב הכולל של הבית והריהוט שנמצא בו.
    • חיפוי אבן טבעית יכול להשתלב באופן נהדר גם בתחום הריצוף במקומות חיצוניים כמו גינה, בריכה ואף אזורים כמו גני אירועים או מדשאות.

    עיצוב טבעי לבית – בחירת גוונים של חיפוי אבן

    כאשר משלבים בעיצוב הבית חיפוי אבן, אתם עתידים לגלות כי גם בחירת הגוון של האבן תהיה משמעותית. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אבני חיפוי טבעיים המשמשים לבנייה כמו אבן כורכר, אבן הבזלת, אבן החירבה ועוד. מומלץ יהיה להתייעץ עם איש המקצוע בעת בחירת סוג האבן המתאימה ביותר לחיפוי הקירות הפנימיים או החיצוניים של הבית, וכך גם להתאים את הגוון הנחוץ לכם להשלמת העיצוב במקום.

    שילוב של חיפוי אבן טבעי בצבעים כהים וחמים יעניק למראה הבית אופי כפרי יותר, ולכן חיפוי כזה מתאים יותר לבתים פרטיים הנמצאים במושבים, כפרים ויישובים שונים. למראה אורבני ומודרני יותר, מומלץ לבחור בחיפוי אבן טבעי בעל גוונים בהירים יותר, כך שישתלבו באופן מתאים עם הסביבה העירונית בה הבית ממוקם.

    מידע נוסף בנושא

    אבן חיפוי חוץ

    חיפוי אבן חוץ בקירות הבית הפונים כלפי חוצה הינו הליך פופולרי ביותר בקרב בעלי בתי קרקע רבים. בתהליך זה מרכיבים ומחברים מרצפות אבן על גבי חומות וקירות הבית לשם קישוט, נוי ותוספת איטום והגנה מפני נזקי מים וקור. בתי קרקע רבים בארץ ובעולם התאהבו בטכניקת עיצוב יוקרתית זו המשנה את מראה חזות הבית לחלוטין. בתחום זה קיימים חומרים שונים ומרצפות אבן שלכל אחת יש תכונות ויתרונות אופייניים. מפעל נופי אבן ושיש שבשפרעם, מפעל המומחה בתחום העיצוב והבניה כבר שנים רבות, מציע שירותי התקנה וריצוף של מרצפות אבן איכותיות ועבודות חיפוי ברמת גימור גבוהה במיוחד.

    מה היתרונות של חיפוי אבן חוץ?

    כפי שאדם יכול להתנאות בבגדים נאים ובפרטי לבוש מגונדרים, כך גם אצל הבתים והבניינים. חיפוי אבן לבתים הם כמו תכשיט המעיד על איכות ויוקרה. חיפוי כלפי חוץ עם אבנים משלל הסוגים יכול לשפר את איכות חווית המגורים שלכם בכמה רמות למעלה. היתרונות שיש לחיפוי עם אבן בקירות החיצוניים ולחומות הן:

    • שיפור הנראות של הבית. גם אם רכשתם בית מגורים ישן ומוזנח, חיפוי של אבן שנעשה במקצועיות יכול לייפות את הבניין כך שלא תאמינו שזה אותו בית.
    • חומר בידוד ואיטום: לאבנים המחפות את הקירות כלפי חוץ מלבד היופי והאסתטיקה שיש בדבר יש גם יתרונות נלווים כמו איטום והגנה מפני נזקי מזג האוויר. אבני חיפוי מסוימות מסוגלות לבודד את חום הבית הפנימי וכן למנוע זליגה וחילחול של מי גשם לתוך הבית.
    • קיימים סוגי אבן שונים בשוק שאיתן ניתן לחפות את הקירות. בדקו כל אבן לגבי היתרונות שלה על פני אבנים אחרות, גוונים שניתן להשיג אותה, גדלים, טקסטורות ועוד.

    אצל מי ניתן להשיג שירות חיפוי קירות?

    אצל המומחים במפעל נופי אבן ושיש תוכלו לבצע מגוון של עבודות ריצוף ועיצוב בניה לבית ולגינה. שם תוכלו להתרשם ממגוון אבנים וחומרי בניה שתוכלו להביא אותם הביתה. נופי אבן ושיש מומחים בעיסוק זה כבר שנים רבות, ועם הידע והניסיון שלהם תוכלו להנות גם אתם מעבודה איכותית ויוקרתית שתהפוך את הבית שלכם לאחוזת פאר.

     

    חיפוי אבן קירות חוץ

    חיפוי אבן לקירות חוץ הוא הליך מבוקש ויוקרתי בתחום הבניה והעיצוב. חיפויי אבן מרהיבים המעטרים את החומות וקירות החזית ניתן למצוא בבתי קרקע ווילות. החיפוי נעשה באמצעות אבן טבעית או מעובדת המודבקת ומחוברת לקירות הבית הקיימים ובכך מוסיפים שכבה נוספת. זוהי טכניקת עיצוב פופולרית ומבוקשת שמעלה את ערך הנכס פי כמה ומשווה לו יוקרתיות ואיכות על רמה. במפעל נופי אבן ושיש, המתמחה בעבודות אבן טבעית וריצוף לבתים, תוכלו להתרשם ממגוון שירותי הריצוף והחיפוי השונים שהם מבצעים לקירות חוץ.

    חיפוי אבן לקירות חוץ – מה זה יכול להוסיף לבית

    רבים מתלבטים כיצד לייפות ולשדרג את הבית שלהם גם מבחינת מבנה ותחזוקה וגם מבחינת עיצוב. חיפוי אבן לקירות החוץ יכול לענות על שני הדברים. החיפוי גם מעניק יופי ואסתטיקה ובניין וגם מחזק אותו בשכבת אבן נוספת. מבין מגוון השימושים והיתרונות שיש בחיפוי חוץ ניתן להוסיף גם:

    • שיפור נראות הכניסה לבית – תחשבו על איך האורחים ובאי הבית השונים יתקבלו בכניסה לביתכם. תוכלו לעצב קיר מעוצב באריחים מיוחדים מסביב לדלת הכניסה וליצור אווירה מכניסת אורחים שתוסיף לקבלת הפנים.
    • חידוש הנראות – אחד היתרונות הגדולים שיש בחיפוי קירות חוץ הוא החידוש והרענון על גבי המצב הקיים ולא משנה מה נמצא מתחת. ייתכן והקירות שלכם ישנים ורעועים, אך עם תוספת של אריחים מחוזקות ויפות אתם תשנו את המראה של הבית שלכם לחלוטין.
    • הגנה על הבית מבחוץ – חיפוי אבן יכול לסייע לבית לשמור על טמפרטורה אחידה וקבועה לא משנה מה מתחולל בחוץ, קור או שרב. בזכות התכונות המבודדות שיש לחלק מהאבנים המיועדות לחיפוי קירות, ניתן לבודד את טמפרטורת הבית מהטמפרטורה שבחוץ.
    • ניתן למצוא אריחי ואבני חיפוי ממגוון סוגים וצבעים. בקשו מהמומחים של מפעל נופי אבן ושיש להראות לכם את המבחר שהם מחזיקים ומה הכי מתאים לקירות הבית שלכם.

    חיפוי אבן עושים אצל מקצוענים

    למומחים שבמפעל נופי אבן ושיש ידע ומומחיות שעברה מדור לדור בתחום עבודות האבן והריצוץ השונות. הם כבר הוציאו פרויקטים רבים של חיפוי אבן טבעית ממגוון סוגים ברחבי הארץ, והם יכולים לעשות זאת גם אצלכם. כנסו לאתר של החברה והתרשמו מכל מה שיש להם להציע לכם.

    חיפויי אבן לבית

    חיפוי אבן לבית נעשה פופולרי ביותר בבתים רבים ברחבי הארץ ובכל העולם. כולם אוהבים את הבית שלהם ומחפשים איך לשפר אותו עוד ועוד עם רעיונות יצירתיים וקישוטים מפוארים. חיפוי של אבן במגוון מקומות בבית זה אחד הרעיונות הגדולים והמוצלחים ביותר. חיפוי הופך בקלות בית סטנדרטי ונורמטיבי לבית יוקרתי עם ערך נכס מוסף. מפעל נופי אבן ושיש, המומחה בכל תחום ניסור ועיבוד אבן טבעית, מייצר ומבצע עבודות חיפוי ועיצוב לבית ברמת גימור גבוהה ואיכותית במיוחד.

    חיפוי אבן לבית – אילו יתרונות קיימים בכך?

    קיימים מגוון סוגי אבן המתאימים לחיפוי קירות הבית. ראשית, צריך לחשוב אילו מקומות אתם מתכננים לחפות. האם זה קירות כלפי חוץ או קירות בתוך הבית? האם אתם רוצים לחפות קיר או עמוד? מה יהיה סוג החומר? וכהנה שאלות מסוגים אלו. כך או כך, אם בחרתם לעצב את הבית בחיפוי אבן מסוגים שונים, כדאי שתהיו ערים ליתרונות הרבים שתשיגו בכך:

    • שיפור אווירה ונראות – אין ספק שאבנים המחפות את קירות הבית משפיעות על האווירה הכללית. קירות האבן משרות אווירה נעימה וטבעית יותר. דמיינו לעצמכם שאתם מארחים חברים ומכרים בבית שמעוצב עם חיפוי אבן כזה, ובקלות תוכלו לדמיין את המחמאות וההתפעלות שלהם.
    • תכונות הנדסיות של האבן – לחיפוי הקירות, מלבד השיפור בנראות הברורה לעין, יש יתרון נוסף והוא איטום הבית והגנה מפני גשמים ולחות. בזכות שכבת האבן הנוספת הן מבפנים והן מבחוץ אפשר לשמור על טמפרטורת חדר אחידה ונעימה.
    • אם יש לכם חשש מפני סדקים ושריטות בקירות לבנים רגילים, אז חיפוי קירות במרצפות אבנים פותר את החשש הזה. גם אם יש ילדים קטנים ונמרצים בבית, כמעט ואין סיכוי שתראו פגמים בקירות, במיוחד בכאלה שהמרצפות לא אחידות.
    • חיפוי פנימי מונע בעצם משריטות ופגמים שיכולים להיווצר מגורם אנושי כמו ילדים שמקשקשים על הקירות או שריטות וחריטות.

    לבחור רק במומחים בחיפוי קירות הבית

    אצל המפעל של נופי אבן ושיש תוכלו להתרשם מקטלוג סוגי אבן רבים שלכל אחד מהם גוון שונה ויתרונות מיוחדים. מפעל זה הוציא לפועל כבר פרויקטים של בניה ועיצוב רבים ברחבי הארץ, אותם ניתן לראות באתר האינטרנט של המפעל. רוצים גם אצלכם לבצע עבודות חיפוי יוקרתיות ואיכותיות? פנו אל המפעל ובקשו להיפגש לשיחת ייעוץ והכוונה. הדרך שלכם אל העיצוב המושלם לביתכם מעולם לא היה קרוב יותר.

    חיפויי אבן

    חיפוי אבן זה תהליך בו מרכיבים או בונים על גבי חומות וקירות הבית מבפנים או מבחוץ מרצפות אבן. עושים זאת גם על מנת לקשט ולפאר את הבית וגם בכדי להוסיף לבית חוזק ואוטם מפני פגעי מזג אוויר שונים. בתים רבים ברחבי הארץ משופצים עם חיפויים מאבנים שונות כאשר לכל אחת מהן תכונות ויתרונות אחרים. טרנד זה של קישוט הבית הינו אופנתי וקיים מאות רבות של שנים, כאשר עם הזמן והידע שנצבר מתפתחות שיטות וטכניקות מחוכמות כיצד לעשות את זה ברמה גבוהה יותר. המפעל של נופי אבן ושיש שבגליל מומחה בחיפויי אבן מסוגים רבים וכבר ביצעו חיפויים לבעלי בתים מרוצים רבים בישראל.

    למה לעשות חיפוי אבן לבית?

    חיפוי באבנים מכל סוג הופך את חווית המגורים למשהו אחר לחלוטין. לשימושים הרבים של חיפוי מאבן לבית יש יתרונות רבים:

    • חיפוי קירות פנימיים: חיפוי הקירות הפנימיים יכול ליצור אווירה חמימה ונעימה בבית. העיצוב החדש אצלכם בסלון או בחדר האורחים יעניק למרחב הפנימי פאר נוסטלגי, ברק מרהיב ותוספת אור בריאה במיוחד במקומות אליהם נכנס אור שמש טבעי.
    • חיפוי קירות חיצוניים: החיפוי משמש כחומר מבודד יעיל בכך שהוא מעניק שכבת הגנה נוספת לבית. כך אפשר לשמור על טמפרטורת בית קבועה ונעימה, וכן למנוע מפגעי מזג האוויר כמו לחות וגשמים לעבור ולחלחל פנימה.
    • חיפוי פנימי מונע בעצם משריטות ופגמים שיכולים להיווצר מגורם אנושי כמו ילדים שמקשקשים על הקירות או שריטות וחריטות.
    • ניתן לקשט את חדרי האמבטיה והשירותים באבני חיפוי ובכך להשוות להם מראה יוקרתי כמו באולמות אירועים או מתחמי ספא מפוארים.
    • ניתן לחפות באמצעות מגוון עצום של אבנים – אבנים גליליות, אבני כורכר, שיש, חירבה ועוד.

    חיפוי של אבן עושים אצל הטובים ביותר

    היתרונות לשימושים הרבים של אבנים טבעיות כחיפוי לקירות הבית הם רבים, ואנו מוצאים שיותר ויותר אנשים בוחרים לעצב ולקשט איתם חללים שלא האמינו קודם לכן שיקשטו אותם באופן זה. רוצים לשמוע פרטים נוספים? פנו אל המפעל של נופי אבן ושיש שבשפרעם, מפעל בעל ותק רב ומיומנות עשירה שעברה במהלך הדורות, והם כבר יסדרו לכם חיפוי שיתאים לכם באופן מושלם.

    מה זה חיפוי אבן טבעית?

    חיפוי אבן טבעית בבתים ובניינים זה הליך שבו מחברים מרצפות אבן מיוחדות על גבי הקירות. עבודות חיפוי נעשות לשם תוספת חיזוק ותוספת בניה וכן לשם הידור וקישוט. חיפוי שנעשה עם אבן טבעית יכול לשנות את האווירה של הבית וליצור אטמוספירה חיובית, טבעית ובריאה לטובת הדיירים. אבן טבעית למעשה היא כל אבן שאינה עוברת עיבוד כבד כמו בבטון ולכן התוצאה האיכותית שמקבלים לאחר הבניה והשיפוץ נראית באופן ברור לעין. חברת נופי אבן ושיש, שעובדיו מומחים בעבודות אבן ועיצוב פנים יכולים להבטיח לכם עבודת חיפוי מאבן טבעית ברמת גימור יוצאת דופן.

    חיפוי אבן טבעית – מה טוב בזה?

    את האבן הטבעית על כל סוגיה ניתן למצוא בבתים רבים בארץ ובעולם. אופייה הנוח והמקוריות המשומרת היטב מן הטבע משפיעה על מראהו הכללי של הבית ומקפיץ את ערך הנכס אל מעבר למה שציפו. מה הפלא שבעלי בתים רבים בוחרים לעצב את הווילות שלהם ולחפות את הקירות עם אבן טבעית. לחיפוי מסוג זה יתרונות עיצוביים ומבניים רבים, כגון:

    • ניתן לחפות את קירות הבית, חדרי שינה, חדרי אירוח ואפילו חדרי אמבטיות. תמיד חלמתן על בית מהסרטים? חיפוי של אבן טבעית בתוך הבית מחליפה את הקירות הלבנים ה"משעממים" ויוצרת אווירה טבעית ומיוחדת שכיף להישאר בבית.
    • תוספת של אבן בבית מעלה את איכות התאורה ומפזרת את קרני אור השמש בצורה בריאה וטובה יותר.
    • חיפוי אבן טבעית שומר על איכות הסביבה בכך שלא צריך לסתת ולעבד אבנים באופן שמזהם את הטבע. משתמשים באבן הטבעית כפי שהיא וזוכים לכל היתרונות של יופי ואיכות.
    • הידור כלפי חוץ – ניתן לחפות את חומות הבית והקירות החיצוניים ובכך להציג לאורחים ולבאי מפתן הדלת יוקרה ואיכות.
    • הגנה ובידוד – חיפוי של אבן טבעית שומרת על הבית מפני מפגעי מים כמו גשמים וטמפרטורה קרה מדי או חמה מדי, ובכך שומרת על טמפרטורת בית קבועה ונעימה.

    אצל מי ניתן להשיג עבודות אבן טבעית לחיפוי ?

    אצל המפעל של נופי אבן ושיש שבשפרעם תוכלו לקבל עזרה ושירות בכל הקשור לעבודות חיפוי על אבנים טבעיות משלל הסוגים. במפעל זה תוכלו להתרשם ממגוון גדול של אבנים שונות המועדות לחיפוי קירות פנים וחוץ כגון אבן בזלת, חירבה, אבן גלילית ועוד. מפעל זה הוקם לפני עשרות שנים והאנשים שעובדים בו רכשו את הידע והמיומנות שלהם מדורי דורות. תבחרו בנופי אבן ושיש ולא תתחרטו.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני