לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים הבאים

    אני רוצה לקבל הצעת מחיר!

    איזה אבן מתאימה לריצוף חוץ?

    אבן טבעית כוללת בתוכה אבני יסוד כמו אבן גיר, אבן בזלת, אבן עצמון, אבן שיש, אבן כורכר ועוד כל אבני היסוד הטבעיות האלה משמשים לבניה חיפוי פנים וחוץ מבנים. ריצוף משטחים בתוך מבנים וכן משטחי חוץ. כך שניתן בהחלט עם אבן טבעית לריצוף חוץ לעשות שימושים טובים ויעילים. העניין שחשוב לשים עליו את הנקודה כאשר בוחרים אבן טבעית לריצוף חוץ לדעת גם מהן התכונות של כל אחת מאבנים טבעיות אלו. לא כל אבן טבעית נכון לרצף איתה ריצוף חוץ. במפעל Nston של נופי אבן ושיש המתמחים למעלה מ-30 שנה בעבודות בניית אבן טבעית עם הפרויקטים הגדולים במדינה ובבתי יוקרה, יתנו לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת על אבן טבעית לריצוף חוץ.

    אבן טבעית לריצוף חוץ

    כפי שהזכרנו בתחילת הדברים אבן טבעית היא מכלול אבני יסוד שלכל אחת מהן יש תכונות היסוד שלה, היתרונות והחסרונות של, ומכאן גם נוצרת ההתאמה הטבעית של האבן הטבעית לשימושה הנכון בין אם תרצו לעשות ריצוף פנים או לרצף בעזרת אבן טבעית לריצוף חוץ, הנה כמה מהאבנים שמתאימות יותר כאבן טבעית לריצוף חוץ:

    • אבן הצפחה, היא אבן בעלת חוזק משום שהיא נוצרה מתוך פעילות טקטונית פנימית בבטן האדמה. צורתה היא שכבתית כדימוי לוחות הצמודות זו על גבי זו. בגלל אופי האבן שנוצרה מפעילות טקטונית היא נחשבת כאבן קשה, לליטוש ומשום עובייה צורת העיבוד של האבן היא רק בעזרת ביקוע שלא מאפשר חיתוך מדויק של האבן, מכאן שכל התכונות האלו הן נכונות ומתאימות לריצופי חוץ.
    • אבן אש, הן בעצם שתי אבנים האחת היא אבן חלמיש והאבן השנייה היא אבן צור. הן נקראות אבני אש משום שאם מחככים שתי אבנים אלו יחד הן יוצרות ניצוץ וניתן להדליק איתן אש. התכונות של שתי האבנים האלו שנוצרו כאבני משקע כל אחת בתהליך כימי שונה, הן כאמור אבנים קשות ולכן לא ניתן לעבד וללטש אותן. הן לא מתאימות לעיצוב בתוך מבנה אך הן מעולות לריצוף חוץ של שבילים ומדרכים.
    • אבן בזלת, נוצרה אף היא מפעילות טקטונית, אך בשונה מאבן הצפחה אבן הבזלת נוצרה מהתפרצות טקטונית חיצונית של הלבה. אבן הבזלת נחשבת גם היא מתוך תכונות היווצרותה כאבן קשה ועל כן קשה לליטוש ועיבוד כמו תכונות הבולטות של האבנים הטבעיות המתאימות לריצוף חוץ, מכאן שאבן הבזלת היא אבן מעולה לריצוף חוץ. חשוב להתייעץ עם איזה אבן בזלת כדאי לרצף בריצוף חוץ משום שישנם אבני בזלת.

    מתי כדאי לעשות ריצוף חוץ באבן טבעית?

    עכשיו כשאתם יודעים שהמגוון הוא נרחב לריצוף חוץ באבן טבעית יודעים בדיוק מה הסגנון שלכם, חשוב שגם תממשו את חלומכם במקום שיש לו גם מה להציע במגוון הרחב של סוגי האבנים הטבעיות, באיכות האבנים וכמובן לסגנן את ריצוף החוץ בהתאמה מלאה לסגנון ואווירת הבית שלכם. תכנון נכון של בית אין להקל בזה ראש, ובזה צריך את המומחים כ- Nston נופי  הגליל. פנו עוד היום והגשימו את הבית שתמיד רציתם וחלמתם.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני