לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים הבאים

    אני רוצה לקבל הצעת מחיר!

    כל הסוגים הקיימים של אבן כורכר

    לקבלת מראה מרוצף של אבנים לא שגרתיות תוכלו לשלב אבן כורכר. מדובר באבני סלעים פריכות בהן הרכב של גרגירי קוורץ וחול, היוצרים יחד מראה ייחודי שאינו אחיד. מדובר באפשרות מבוקשת מאוד לעיצוב וחיפוי של בתים, הן לפנים והן לחוץ. האבן מתאימה לחיפוי חיצוני של קירות, לחיפוי פנימי גם כן, והיא נוחה מאוד לעיבוד. יש לה יתרונות רבים והיא משולבת במבנים, חצרות וחללים שונים חיצוניים ופנימיים. אם אתם שוקלים לבחור באבן זו, או שאתם מחפשים עליה מידע מועיל – כדאי לכם לקרוא את המאמר שלפניכם, בו תמצאו את כל מה שחשוב לדעת בנושא.

    סוגי אבן כורכר

    חשוב להבין שכאשר מדובר על אבן כורכר אין אבן אחת לה מראה אחיד בכל המקומות. מרקם וצבע האבן מושפעים מהמקום ממנו הגיעה בהתאם לתנאי האקלים, הלחות, כמות המשקעים והמשטח קרקע. האבן צוברת לאורך הזמן מינרלים שונים והיא מצויה בעיקר לאורך מישור החוץ בישראל. ניתן למצוא את האבן גם במדינות נוספות כמו למשל במצרים. הסוגים של האבן מאפשרים בחירה של האבן הרצויה מבחינת צבע ומרקם, וחשוב לדעת שהאבן במהלך הזמן צוברת מעט לחות בשל המבנה שלה. האבן מתאימה לסוגים שונים ומטרות שונות של בניה כמו למשל עבור מבני תעשיה, מגורים ועבור מקומות ציבוריים. חשוב לבצע התאמה של הצבע והסוג לפונקציונאליות של המבנה ורצוי להיעזר באיש מקצוע לשם כך.

    מראה וייחודיות

    בשנים האחרונות רבים מבקשים להכניס למראה הבית שלהם נוסטלגיה ומראה עתיק, ועם אבן כורכר תוכלו לעשות זאת. האבן מתאימה גם לעיצוב וחיפוי של מקלחות, שירותים, אזורי מנוחה ועוד. בתוך הבית היא מספקת לכם חום ומראה ישן מוקפד, והיא גם מתאימה לגנים ציבוריים בשל המראה המפוסל שלה.  גם עבור גימורים דקורטיביים כמו קשתות ניתן לבצע בה שימוש. בשוק תמצאו ספקים רבים של אבני כורכר וכדאי לבצע בחירה נכונה בהקשר הזה. חשוב לבדוק המלצות וחוות דעת, ובהקשר הזה חשוב לבחור בספקים ובמפעלים להם מוניטין רב בתעשייה. כך, עם נופי אבן ושיש תהנו מכל היתרונות של בחירת אבן כורכר, אספקה וריצוף.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני