לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים הבאים

    אני רוצה לקבל הצעת מחיר!

    מדוע לרצף באבן טבעית?

    כאשר מדברים על אבן טבעית מדברים על שם כולל לסוגי אבנים שונות שיסודם הראשוני הוא מתוך האדמה עצמה, כאשר כל שטח מאופיין בסוג אדמה שונה ממנו צורים משטחי האדמה השונים. בין האבנים המכונים אבן טבעית ניתן למצוא את אבן הגיר, אבן השיש, אבן הגרניט, אבן הבזלת, אבן הכורכר ועוד. מפעל נופי אבן ושיש הממוקם באזור התעשייה שפרעם מתמחה בריצוף אבן טבעית תוך התאמה אישית לדרישות הלקוח, תכנון יסודי וביצוע בעזרת אנשי הצוות המומחים והמקצועיים תוצרת כחול לבן. יגרמו לכם לשאול מדוע לא עשיתם את זה קודם.

    אבן טבעית

    ההחלטה לרצף את הבית באבן טבעית היא לא החלטה האפשרית לכל בית, אך למי שיכול להרשות לעצמו להעניק לביתו את המראה המאד ייחודי הזה יעניק לבית את החיבור והחזרה אל הטבע ואל אימא אדמה ריצוף שיעניק במתנה את הרוגע והאומץ שיש בכם. לאחר שהחלטתם לרצף את חלקים שונים בבית עם אבן טבעית השאלה המתבקשת היא איזה אבן מתאימה למטרה, מהן היתרונות שבכך נציין במספר נקודות את החשובות שבהן:

    • כפי שאתם כבר יודעים אבן טבעית היא שם כולל למספר סוגי אבנים כמו אבן גיר, אבן שיש ועוד. כאשר רוצים לרצף את ריצפת המגורים באבן טבעית עליכם להתחבר אל עצמכם ומה האופי המאפיין אתכם אותו תרצו להבליט בדרך מקורית בתוך ביתכם אם בריצוף  שיש למראה יוקרתי או בזלת למראה העוצמתי, אבן ירושלמית למראה טקסטורה ייחודי הנוצר מזרמי מים.
    • ריצוף באבן טבעית תשמור עליכם בתוך הבית ובסביבת החצר והגינה המרוצפות באבן הטבעית מהחלקה. אומרים שרוב התאונות קורות בתוך הבית דווקא. וכאשר הבית מתמלא במים, ילדים ואנשים מבוגרים עלולים להחליק ולהיפגע מרצפה חלקה, עניין שלא קיים כאשר מרצפים באבן טבעית. האבן הטבעית משום שהיא יסוד טבעי סופחת אליה מים ועל כן יכולה למנוע החלקה ונפילות באחוז גבוה
    • ריצוף באבן טבעית ניתן לרצף בכל מקום כמו בריכות, טיילות,, צימרים ובתים פרטיים. הכל עניין של טעם, סגנון ומראה שהייתם רוצים להשוות לסביבה שלכם

    השמים הם הגבול ליצירת מראה ייחודי בסגנון שלכם, עתיק, עוצמתי, קלאסי, אתם תדעו שרק אצלכם יראו את העיצוב הזה. 

    בחירה רגשית או בחירה טבעית?

    הבחירה באחת מסוגי האבנים הטבעיות היא בחירה רגשית ללא ספק מתוך החיבור אל הסגנון אליו אתם מתחברים ואותו את חיים ואותו תרצו בתוך ביתכם, הבחירה בנופי אבן ושיש היא הבחירה הטבעית למי שרוצה את הכי טוב. במומחיות, בדיוק, במקצועיות של אנשי הצוות הטובים ביותר כל אחד בתחומו, בשרות של הקשבה והתאמה לפי דרישות הלקוח.  רוצים לעבוד עם המומחים? נופי אבן ושיש עובדים מתמתחים בפרויקטים למגזר הפרטי ולמגזר העסקי עם רקורד עבר מרשים של פרויקטים שונים כמו: בגבעת אלונים, הטיילת בעכו, הגנים הבהאים בחיפה ועוד.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני