לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים הבאים

    אני רוצה לקבל הצעת מחיר!

    מהי אבן הבזלת ומדוע כדאי לרצף איתה?

    מאבני מדרך בזלת הם ללא ספק אחת מאבני היסוד העוצמתיות לבנות מהן אבני מדרך. אבן הבזלת נוצרה כתוצאה מהתפרצות וולקנית מפעילות טקטונית חיצונית הידועה בשמה כלבה. לעצב עם אבני מדרך בזלת הם עבודה פשוטה, ואין צורך בהכנה מוקדמת כמו יצירת בטון. ריצוף אבני מדרך מבזלת עמידות בפני פגעי מזג אוויר. אבני מדרך בזלת אינן זקוקות לטיפול ותחזוקה שוטפים. העמידות של אבני מדרך בזלת יכולה להיות לאורך שנים. לעוד מידע על אבני מדרך בזלת שאלו במפעל נופי הגליל Nston עם ידע שרק למומחים עם ניסיון בפרויקטים רבים ברחבי הארץ.

    אבני מדרך בזלת

    אבן הבזלת היא אבן יסוד היא נוצרה כתוצאה מפעילות טקטונית של התפרצות הלבה והתקררותה. המראה של אבן הבזלת הוא גבישי ומכילה בתוכו יסודות נוספים כמו אבן קוורץ, זוכית וגם גזים שהתפרצו יחד עם הלבה ונלכדו בה לפני שהתנדפו. מראה אבן הבזלת הוא עוצמתי בצבעו השחור. אך הצבע נע בין ירוק שחור לשחור חזק. ניתן למצוא מרבצי אבני בזלת בארץ באיזור הגליל, כרמל, גולן ומכתש רימון. אז מדוע בכל זאת כדאי לרצף מדרך עם אבן בזלת. הנה מספר יתרונות:

    • אבן הבזלת היא אבן חזקה שאיננה מתמוססת במים.
    • אבני הבזלת מעולה לריצוף הגינה. אבני הבזלת החזקות מונעות צמיחתן של עשבי בר, ובזה נשמר העיצוב של הגינה
    • למי שבוחר בסגנון המכובד עוצמתי חזק ויציב, השימוש באבני מדרך בזלת יוצר בדיוק מראה כזה המאפיינות את האבן עצמה בצבעי השחור שלה.
    • אבני מדרך בזלת עומדים לאורך שנים בכל מצבי מזגי האוויר של עונות השנה, ואינם זקוקים לתחזוקה שוטפת. היא מצוינת למדרך שבילים בגינה ומחוץ לבית משום חוזקה היא יכולה לספוג גם משקלים כבדים, שריטות ומכות. אבן הבזלת העוצמתית מיסודה נשמרת לאורך שנים
    • מחיר אבן הבזלת אינו גבוה וזו עוד סיבה טובה מדוע כדאי לעצב איתה

    עיצוב בסגנון ייחודי

    עיצוב חוץ הבית במדרך אבן בזלת דורש אומץ מיוחד והוא מתאים לאנשים אמיצים המשדרים עוצמה כבוד וחוזק. כתכונות האבן עצמה הבחירה בעיצוב חוץ הבית עם אבן הבזלת כמדרך לשבילים ושטחים נרחבים מקרין את אפקט הרושם העז הנוצר ממראה אבן הבזלת. רק אנשים רבי עוצמה בוחרים במומחים בעבודות בנייה באבן מאז – 1986 בעלי ניסיון רב בפרויקטים משמעותיים ברחבי הארץ במגזר העסקי ובניית בתים מרהיבים במגזר הפרטי. קבעו פגישה עוד היום במפעל Nston.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני