לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים הבאים

    אני רוצה לקבל הצעת מחיר!

    אבן בזלת לריצוף

    אבן בזלת היא אבן שנוצרה כתוצאה מהתפרצויות של לבה רותחת. המרקם המיוחד של אבן בזלת לחיפוי מעמיד אותי בשורה הראשונה של חומרים אשר הינם עמידים, מיוחדים ובעיקר מאוד מרשימים. לאחרונה, חיפוי בזלת  תפס תאוצה והפך לפופולרי מאוד.  נופי אבן ושיש מביאים לכם את המוצר המוגמר. החברה מתמחה בניסור ועיבוד של כל מוצרי האבן על פי דרישה.

    אבן בזלת לחיפוי – משדר כוח ויוקרה

    צבעה הכהה הינו דומיננטי ומרשים, הטקסטורה הקשה שלה דורשת שימוש במכשור מיוחד. אבן בזלת לחיפוי עשויה להיות החלטה נפלאה הן מבחינה עיצובית והן מבחינה חומרית. כמה דגשים חשובים שקשורים לעבודה עצמה:

    • יש להדביק את החיפוי רק על משטח נקי מחול ואבק. פעולה זו תמנע גם חדירה של נוזלים אל בין המרווחים של האבנים בהמשך.
    • יש להדביק את האבנים היטב. כך שיישארו במקומם בכל מזג אוויר ולא חלילה יתנתקו. מומלץ כמובן להיעזר בחברה מקצועית ובעלת ניסיון,
    • לרוב עושים שימוש בחיפוי אבן בזלת למשרדים ובניינים. האבן הקרה והכהה משרה אווירה של עוצמה ושקט ואף מבודד מפני חום וקור.
    • כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע כשבאים לבחור את סוג האבן לחיפוי חיצוני. אנשים בעלי ניסיון ידעו להציע את האבן הנכונה והמתאימה ביותר לסוג הבניין או הבית שאתם גרים בו.
    • חברה מקצועית תבצע התאמה מדויקת לצורכי הלקוח וכך תחסוך התלבטויות וכסף רב.
    • מומלץ לחפש המלצות ולשמוע חוות דעת מלקוחות שכבר קיבלו שירות מהחברה.
    • למרות שלעיתים צבעה הכהה עלול לגרום לרתיעה אפשר באמצעות אנשי מקצוע להגיע לתוצאות מדהימות.

    אבן בזלת – יפה מבחוץ חזקה מבפנים

    אבנים היו מאז ומעולם חומר ששימש לבניה. עוד בימי הפירמידות במצרים עשו שימוש באבנים עצומות על מנת לפאר ולרומם את הממלכה. חיפוי אבן הינו שיטה מצוינת לשדרג כניסה לבניין או אפילו לובי פנימי. הרושם הראשוני הוא חשוב ביותר וזו דרך יעילה מאוד ליצור את הרושם הזה על באי הבניין. הבזלת הינה חומר טבעי לחלוטין שנוצר בתוך כוחות עצומים שבקעו ממעמקי האדמה. היא אחת האבנים העמידות, לסביר שתהיה אתנו עוד זמן רב.

    אבן בזלת לריצוף

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני