לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים הבאים

    אני רוצה לקבל הצעת מחיר!

    אבן טבעית בזלת לריצוף

    אבן טבעית שימשה בבניה לאורך ההיסטוריה באופן מסורתי. רוב אתרי הארכיאולוגיה הם בעצם מבנים מאבן אשר נותרו (בחלקם) על תילם עדות לקרבות ופגעי מזג אוויר. גם בימינו האבן היא אחת מחומרי הבניה הפופולריים. בירושלים לדוגמה רוב הבתים בנויים מאבן וזו אולי חלק מאווירת הקדושה שעוטפת את העיר. נופי אבן ושיש מכירים את האבן הטבעית ולמדו לעבוד אתה במשך זמן רב. מדובר בחברה מקצועית אשר מחזיקה בידע ובניסיון הדרוש על מנת להגיע לביצועים הטובים ביותר בתחום.

    שימוש באבן טבעית בחלל הבית

    אבן טבעית היא בחירה נהדרת לעיצוב חללים בבית שלכם. שיש לדוגמה הינו חומר טבעי אשר נעשה בו שימוש לכל אורך ההיסטוריה. וגם כיום הוא רלוונטי מאוד ועשוי להוות מקור השראה לאדריכלים ומעצבי פנים. חומרים טבעיים תמיד יגברו בנקל על אופנות שמחלפות חדשות לבקרים ולעולם לא יפסיקו להיות עכשוויים. שימוש באבן טבעית יכול ליצור אווירה קלאסית שתשתלב עם עיצוב מודרני יוקרתי. לאחר שבחרנו בסוג החומר שאנחנו רוצעים לעבוד אתו נרצה להחליט איזה חלל אנו מעוניינים לשפץ או לחפות. ישנם אפשרויות רבות וניתן להיעזר בחוברות וקטלוגים. אבל הכי מומלץ להזמין איש מקצוע הביתה וזאת על מנת לקבל את העבודה הטובה ביותר שניתן.                                                 

    • אפשר לחפות קירות באבן טבעית. שימוש באבן לחיפוי יכול לעזור ביצירה של המראה הנכון לבית שלכם. לדוגמה, בריקים בצבעים חמים יתאימו למראה כפרי בעוד שבריקים בהירים או אפורים יתאימו למראה מודרני ועכשווי בדירות אורבניות.
    • שימוש במידות שונות של אבן עיבוד מוברש וצבעים חמים יעניק לבית מראה כפרי וקלאסי לעומת זאת שימוש במידה אחידה, עיבוד מלוטש וצבעים קרים כמו לבן, אפור או שחור יעניקו לבית מראה מודרני אורבני.
    • שימוש בשיש לחיפוי וריצוף אמבטיות עשוי להעניק מראה קלאסי ומפנק.
    • "הלבשת" קיר בתמונת אבן. שימוש בלוח אבן במידה גדולה.
    • שימוש בשיש גרניט במטבח יביא לתוצאות מרהיבות.

    סוגי אבנים טבעיות

    ישנן בארץ אבנים רבות אשר הן טבעיות וניתן לעשות בהן שימוש בעולם הבנייה והעיצוב. אבן כורכר, אבן החירבה וגם אבן הציפחה. כעיקרון כולן מומלצות לשימוש ויכולות לעשות פלאים בבית שלכם ומחוצה לו.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני