לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים הבאים

    אני רוצה לקבל הצעת מחיר!

    איפה ניתן לעשות חיפוי אבן ועם מה?

    לעיצוב הבית בדרך ייחודית  ומקורית ניתן לעשות זאת בעזרת חיפוי אבן. אך למה הכוונה בחיפוי אבן זו שאלה מצוינת.  לא כל אבן טבעית יכולה לשמש כחיפוי אבן. לכל אבן יש את התכונות המקוריות שלה ואיתן איש המקצוע צריך לעבוד. מפעל Nston הוא מפעל ותיק בעל ידע עשיר בכל הקשור לעבודות בנייה באבן לעיבוד אבן טבעית ומכיר את כל תכונות האבנים מתוך המרחב הגדול הקיים במפעל.

    חיפוי אבן

    חיפוי בעזרת אבנים רק מוסיפה ומשדרגת במאד את מראה המבנה מבית ומחוץ בין אם מדובר על חיפוי קירות הבית או חיפוי הגינה. מבחר הדרכים ליצור חיפויים מקוריים מעוצבים בטוב טעמכם הוא רב. הנה כמה נקודות שכדאי לדעת לפני שמתחילים בעבודת חיפוי:

    • לא כל האבנים מיועדות לחיפוי מפני שלא כל אבן ניתנת גם לעיבוד וניסור. האבנים איתן כן ניתן לעצב סגנונות מרשימים, קלאסים כפריים טבעיים הן אבני עצמון, אבן שיש, אבן בזלת, אבן כורכר, אבן חירבה, ואבן ירושלמית. אבנים אלו הן מהבולטות לאבני חיפוי.
    • חיפוי הבית הוא פתרון טבעי יעיל לשמירת הטמפרטורה המאוזנת לאורך כל ימות השנה בתוך הבית. וכמובן הסגנון והמראה הייחודים בו אתם בוחרים הינו רב מתוך המגוון העצום הקיים
    • חיפוי חוץ הבית יוצר את המראה המרשים של תחושת בית. חיפוי קירות הבית החיצוניים הם בעצם הטבעת החותמת האישית שלכם על כל הבית כולו. חשוב לדעת כשבוחרים חיפוי אבן לקירות החיצוניים של הבית יש לקחת בחשבון גם את מידת ההגנה שהאבן יכולה לספק לכם כבידוד מרטיבות ועמידות האבן בפגעי מזג האוויר. אבן החירבה המצויה בארץ מומלצת מאד לחיפוי קירות חיצוניים.
    • חיפוי אבן גם לגינה כי מעבר לצד הדקורטיבי שיש בזה, חיפוי הגינה מעניק הגנה לקרקע הגינה, הוא חוסך במים, מגן מפני גדילת עשבי בר
    • החיפוי הוא כחול לבן. כאשר עושים עבודות חיפוי, הן נעשות לרוב עם אבנים המצויות כאן בישראל ובשפע.

    איך מתחילים?

    בונים בית חדש או רוצים לשדרג את מראה הבית, הדרך לעשות זאת היא באמצעות חיפוי. חיפוי קירות כיכב בארץ לאורך כל ההיסטוריה, וניתן רק ללמוד ממנה. כיום האמצעים לעיבוד וניסור אבנים לחיפוי הוא כמובן מתקדם בעזרת כלי הטכנולוגיה שיוצרים לכם את החלום לבית המושלם שלכם. ואם יצירת חלום מושלם שיהפוך למציאות, מפעל Nston  עם הצוות המקצועי והמעולה יגשימו לכם את החלום ככה ממש לפי הדרישות שלכם. השמים הם הגבול התוצרת כחול לבן. Nston,  דרגה אחת מעל כולם.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני