לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים הבאים

    אני רוצה לקבל הצעת מחיר!

    יתרונות ריצוף עם אבן הבזלת

    אבן הבזלת ידועה בתכונותיה כאבן עוצמתית ובעל נוכחות מרשימה ומכובדת. במהותה אבן הבזלת היא אבן קשה ועל כן היא מאד מתאימה ומומלצת  לשימוש ריצוף אבן בזלת. אבן הבזלת היא נוצרה מתוך פעילות טקטונית של התפרצות וולקנית. הלבה שיצאה אל מחוץ לאדמה התקררה והתקשתה וזוהי אבן הבזלת. צבעה של אבן הבזלת נע בין ירקרק שחור לבין שחור. מרבצי אבן הבזלת במקורם ניתן למצוא באזור הגלילי , הכרמל, הגולן ומכתש רמון. מפעל Nston הידועים, יוכלו להדריך אתכם לקראת עיצוב הבית הפנימי והחיצוני שלכם עם אבני הבזלת.

    ריצוף אבן בזלת

    זה לא סוד שרק אנשים המקרינים עוצמה ודומיננטיות יבחרו באומץ באבן הבזלת לעיצוב סביבתם כמו ריצוף אבן בזלת. אז מה הם היתרונות בריצוף עם אבן בזלת? הנה כמה נקודות:

    • המראה הייחודי והבולט של אבן הבזלת בגווניה הכהים תופסים את העין בנוכחותם בעיצוב מלא תעוזה אומץ ומכובדות.
    • משום התהוותה של אבן הבזלת מתוך הלבה והתקשותה, היא נחשבת לאבן בעלת תכונות עמידות גבוה של משקלים, פגעי מזג האוויר, ופגיעות הזמן כמו מכות ושריטות.
    • בשל מבנה המיוחד של אבן הבזלת היא אטומה למים כמעט במאת האחוזים ועל כן היא גם עמידה בפני לחות ורטיבות שמבנים רבים בארץ סובלים מתופעה זו.
    • עם אבן הבזלת ניתן לרצף מדרכים, שבילים ואף גם את קירות הבית החיצוניים והפנימים לפי ראות עינכם
    • ריצוף עם אבן בזלת פשוט יוצר את האווירה שלו. כאשר אתם פוגשים בית שמעוצב ומרוצף באבני הבזלת העוצמתיות, יכולים בקלות להישאב אל עוצמתה של האבן

    הרגשת בטחון בבית

    אין מה לומר, אנשים המחליטים לעצב את ביתם עם אבן הבזלת המשרה עוצמה ובטחון יודעים הרגשת בית מהי. ואולי אל אבן הבזלת התכוונו במשפט- ביתו של אדם הוא מבצרו. עם כל התכונות הנפלאות שיש לאבן טבעית זו שעוטפת את הבית בחוזק עמידות ושימרה מפני מפגעי מזג האוויר והזמן היא אך מתבקשת לעיצוב וריצוף הבית עם אבן הבזלת. במפעל Nston הנמצא באזור הגליל יש ניסיון רב עשיר ומכובד בפרויקטים רבים שעשו ברחבי הארץ ביניהם הגנים התלויים בחיפה הידועים גם בשמם הגנים הבהאים. עם יצירות מופת שכאלה ברור שהכי טבעי להגשים את החלום שלכם עם נופי הגליל. התקשרו עוד היום וגלו את העולם העשיר בעיצוב הבית הגינה העסק עם מפעל Nston ותהיו אתם הפרויקט הבא להתגאות בו.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני