לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים הבאים

    אני רוצה לקבל הצעת מחיר!

    למה יכולה לשמש אבן עצמון?

    אבן עצמון מוכרת גם בשמה אבן ג'ת. אבן עצמון נחצבת מהרי הגליל והיא נחשבת כאבן חזקה ויציבה משום כך הבנייה באבן עצמון מחזיקה מעמד לאורך שנים ואינה מצריכה עבודת תחזוקה מיוחדת. צבעה בדרך כלל הם בגוני אדמה, קרם, אפור, צהבהב. מרקמה של אבן עצמון היא אבן גיר צפופה שמקנה לה את דרגת הקושי, אך יחד עם זאת היא מאד נוחה וקלה לליטוש ויכולה בקלות להחליף עבודות ביצור אבן שיש. היא אולי אבן פחות מוכרת אבל עכשיו שאתם יודעים עליה קצת יותר  את מוזמנים לקבל עוד מידע ופרטים על אבן העצמון במפעל  Nston נופי גליל שישמחו לעזור ולייעץ לכם על אבן העצמון ומגוון האבנים הטבעיות הרחב באיכות גבוה הנמצאים במפעל.

    אבן עצמון

    עבודת בניה עם אבן טבעית מאד מקובלת ונפוצה בנוף האדריכלים, קצת רטרו, קצת  מקוריות, קצת קסם. אווירה וסגנון ייחודיים שמשרה בתוך הבית את אנרגית האבנים הטבעיות. שימוש באבן עצמון הוא אחד מאותן אבנים טבעיות. אך אם אתם שואלים מה ניתן לבנות וליצור עם אבן עצמון הנה כמה נקודות:

    • אבן עצמון היא אבן גיר קשה, אך ניתן בקלות לפסל ולעצב איתה את קירות הבית מבנים ומבחוץ.
    • ברצונכם לשוות לביתכם מראה קלאסי וחשבתם על אבן שיש, אך אבן השיש יכול להוות לעיתים מכשלה בדרך לחלום מפאת המחיר הגבוה שלו. אך אל תאמרו נואש משום שאבן העצמון יכולה להיות תחליף איכותי במראה  האחיד של אבן השיש ובאיכות ואף יותר מאבן השיש משום חוזקה.
    • אבן עצמון היא אבן חזקה ,יציבה , אינה מצריכה טיפול רב ומחזיקה מעמד לאורך שנים כל הנתונים האלו הם בהחלט מעולים לשימוש אבן עצמון כאבן מדרך ולריצוף לגינה.
    • אבן העצמון יכולה לשמש גם לריצוף בתוך הבית משום שיש לה כושר ספיגה גבוה ועל כן יכולה למנוע החלקות בתוך הבית.
    • היא קלה ונוחה לחיתוך וליטוש, על כן אבן עצמון יכולה לשמש גם כחיפוי קירות המבנה והבית מבפנים ומחוץ

    כל כך הרבה רעיונות, כל כך הרבה דרכים ישנם בכדי ליצור את בית החלומות שלכם. להשרות את האווירה שבדיוק אליה התכוונתם בפרויקט שלכם. בין אם הוא פרטי או עסקי. עם אבן עצמון השמים הם הגבול.

    אבן המשאלות

    השימושים באבן העצמון הם אפשריים אפשר לומר בכל מקום שתבחרו בין אם בבנייה עצמה, או בחיפוי קירות הבית פנים וחוץ. אבן העצמון מעולה ופשוט מיועדת לריצוף בתוך הבית מפני אחוזי ספיגת המים הגבוה המצויה באבן זו. אבן העצמון היא אבן חזקה ויציבה ואינה דורשת תחזוקה שוטפת רבה כלל, היא פשוט יכולה כך לשמור על תכונותיה לאורך שנים רבות ולכן זה ברור שהיא יכולה בקלות לשמש כריצוף חוץ של שבילים וריצוף גינות ומדרכים. והיא מצויה כאן בארץ, בגליל. עוד מידע ופרטים על אבן העצמון תוכלו לקבל אצל נופי גליל שישמח לעזור ולייעץ לכם על אבן העצמון . הידע והמומחיות של נופי הגליל עוברת במשפחה מדור לדור. התוצרת כחול לבן.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני