לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים הבאים

    אני רוצה לקבל הצעת מחיר!

    מהי אבן בזלת לחיפוי?

    עולם ארכיטקטורת הנוף חופן בתוכו אין סוף אפשרויות חדשות לעיצוב נוף סביבתנו הביתית. רעיונות מקוריים מחברים אותנו  אל הטבע הסובב אותנו ומקשרים את סביבתנו הביתית לאימא  אדמה כמו אבן בזלת לחיפוי קירות הבתים פנים וחוץ , ריצוף שבילי הגינות ומשטחים בחצר הבית ועוד. אבן בזלת לחיפוי משטחים מקרינה הרבה מאד חוזק ומלאת עוצמה ומקוריות מהפנטת בצבעה השחור. אבן בזלת היא אבן טבעית שחורה שהותכה מתוך פעילות וולקנית הידועה בשם לבה. משום שהבזלת היא אבן טבעית חזקה ביסודה, שימוש אבן בזלת לחיפוי הוא פשוט מתבקש. אבן בזלת לחיפוי תוכלו למצוא במפעל Nston – נופי אבן ושיש המתמחים בחיתוך ניסור ועיבוד אבן טבעית הקיים מאז 1986 עם מסורת משפחתית המתמחה בעבודות אבן ועוברת מדור לדור.

    אבן בזלת לחיפוי

    כשמדברים על אבן בזלת לחיפוי, צריך להבין מהי אבן בזלת, ומה התכונות שלה ומהיכן מקורה. בארץ מיקומם של אבני הבזלת באזורי הגליל, הגולן, הכרמל ומכתש רמון. אבני הבזלת נוצרים מתוך פעילות געשית רבה באזורים אלו. מבנה אבן הבזלת קשה מאד ועשוי מגרגרים בתוכם שזורים גבישים מינרלים, כשהבולטים והמוכרים שבהם הם אבן הקוורץ והזכוכית. מראה אבן הבזלת בתוצרתו הסופית משווה מראה ספוגי. צבעה המקורי של אבן הבזלת הוא בין שחור ירקרק לשחור, תלוי בכמות המינרלים המצויים באבן. חשוב לציין כי כשמדברים על אבן הבזלת הכוונה היא לאותה אבן שחורה שנוצרה בעת פעילות געשית שהתרחשה מעל פני האדמה וידועה בשם לבה. המקרים בהם שימוש אבן בזלת לחיפוי מומלצת כאשר:

    • אתם רוצים לשים את החותמת המיוחדת שלכם על קירות ביתכם פנים וחוץ בעזרת חיפוי אבן בזלת שאי אפשר להתעלם ממנו בצבעו השחור העוצמתי
    • אבן הבזלת היא אבן חזקה מיסודה ועל כן טובה בחיפוי שבילים כמו גינות ואלמנטים שונים בחצרות והיא איננה מתמוססת במים
    • מלבד המראה הממגנט מעורר ההשראה העוצמתי והייחודי שתקבלו מחיפוי ביתכם מאבן הבזלת, אבן הבזלת מצוינת ומומלצת לחיפוי קירות חיצוניים ולבניית חומה מרשימה המקרינה בטחון סביב ביתכם, ותשמור את קירות ביתכם לאורך שנים רבות

    להשאיר חותם

    במהותה אבן הבזלת שנוצרה כתוצאה של התרחשות וולקנית והותכה מתוך הלבה, מייצגת את החיבור לראשוניות, לטבע למקוריות, להתחלה בשיא עוצמתה והדרה, לאנשים הרוצים להשאיר את חותמם במלוא הנוכחות והעוצמה המתפרצת אפשר להשיג רק במפעל נופי אבן ושיש המתמחים בבניית אבן ניסור ועיבוד אבן טבעית על פי המסורת שעוברת מדור לדור במשפחה, ומאז 1986 בו הוקם המפעל  היה שותף מפעל נופי אבן ושיש בפרויקטים גדולים רבים ברחבי המדינה כפרויקט הגנים התלויים  במקדש הבהאים בחיפה.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני