לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים הבאים

    אני רוצה לקבל הצעת מחיר!

    מה הכדאיות שבבניית אבני מדרך?

    אבני מדרך הם פלטות  אבנים המונחות זו ליד זו בשטח חיצוני של הבית בחצרות ובגינות. אבני מדרך דרך נוחה ופרקטית ללכת בה בין שבילי הגינה בלי להתלכלך באדמה רטובה או להחליק מדשא רטוב. אך מעבר לזה שאבני מדרך מסמנות את שביל הגינה להתהלך בו, אבני מדרך הן יצירת אומנות של ממש לעיצוב הגינה והחצר. למפעל Nston יש את הידע והניסיון רב השנים בבניית אבני מדרך.  מתוך הפרויקטים הרבים שנעשו דרך חברת נופי הגליל ניתן למצוא גם את יצירת הפאר של הגנים התלויים בחיפה הלו הם הגנים הבהאים.

    אבני מדרך

    כאשר אתם משקיעים כל כך הרבה אהבה יופי ומקוריות בבניית בית המגורים שלכם, נכון יהיה לומר שהשטח הנמצא מחוץ ביתכם הוא בעצם חלק בלתי נפרד מעיצוב הכולל של הבית. השקעה בחלק החיצוני של הבית היא כרטיס הביקור לפנים הבית. לכן חשוב מאד לעצב את מראה החוץ. ולכן השקעה בעיצוב הבית עם אבני מדרך  היא פשוט חלק שאסור לפסוח עליו. אז מהם הנקודות שכדאי לשים לב כאשר מעצבים את חוץ הבית עם אבני מדרך:

    • אבני מדרך יכולות להיות מיוצרות במספר דרכים. הדרך הראשונה היא באמצעות אבן טבעית. בין אבנים אלו ניתן למצוא את אבן הגיר, הכורכר, הגרניט, הבזלת ועוד. דרך נוספת  מקורית אבני מדרך היא באמצעות אלמנטים כגון  מפלטות בטון, פלטות עץ אורן בדרך כלל . אבני מדרך מחומרים אלו ישוו אווירה כפרית. עוד דרך ליצור אבני מדרך היא באמצעות יציקה החומר לתוך שבלונות
    • לימור אבני מדרך ולשלבם בתוך נוף הגינה ובמשטח החצר הפתוח היא עבודה לגמרי לא מסובכת. ותמיד כדאי לקחת איש מקצוע בעל ניסיון כדי ליצור מראה מושלם לבית החיצוני שלכם
    • אנחנו פוגשים את חזית הבית קודם כל לפני שאנחנו נכנסים פנימה לתוך הבית. לכן חשוב מאד לעצב את החלק החיצוני של הבית בעזרת אבני מדרך, שיכולים בפשטות מקוריות ויופי לשמש לעיצוב הפינות החשובות לכם בגינה ובחצר. ממש כמו עיצוב הבית הפנימי באמצעות הקירות.

    עיצוב כרטיס הביקור שלכם

    אבני מדרך הן לא פחות ולא יותר מאשר כרטיס הביקור שלכם. רגע לפני שהאורחים והמבקרים נכנסים לתוך הבית ולתוך המבנה, הם יתפעלו מיופי חיצוני של מראה אבני המדרך שעיצבתם יחד עם איש מקצוע כמו נופי הגליל המומחים  ביצירות פאר בפרויקטים הגדולים בארץ וגם בעיצובים של טעם ייחודי בבתים פרטיים. לראות חזית מעוצבת בטוב טעם עושה חשק גם ליהנות ממנה בכל יום ולהזמין את האורחים תמיד. בוא ועצבו בליווי אישי מהמומחה נופי הגליל של מפעל Nston שימליצו לכם איך כדאי לכם לעצב את השטח החיצוני של הבית בעזרת אבני מדרך.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני