לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים הבאים

    אני רוצה לקבל הצעת מחיר!

    מה ניתן ליצור באבן כורכר?

    אבן כורכר טבעית לחיפוי מחיר משתלם

    אבן כורכר היא האבן המככבת בגדול מעל כל אבני היסוד בעולם הבניה באבן. את אבן הכורכר ניתן למצוא בעיקר באזור מישור החוף ליד הים. הכורכר היא אבן שנוצרה מדחיסה של החול המצוי באזור זה של החוף מהחולות המצויים שם. אבן הכורכר מורכבת בעיקרה מגרגירי קוורץ ומינרלים כבדים. אבן הכורכר הישראלית מקורה מגיע דווקא מאזור אפריקה שנסחפו ברבות השנים אל אזור הים התיכון. מעבר לרכסי כורכר שנוצרו עם הזמן אל מול חוף הים. לאורך ההיסטוריה של הארץ נעשה השימוש באבן הכורכר לצורך בניה עוד מימי התקופה הרומית הביזנטית. ניתן לראות שרידים אלו בעיקר באזור קיסריה . אכן אבן כוכבת. או שפשוט תשאלו את המומחה נופי ממפעל Nston על מנפלאות אבן הכורכר.

    אבן כורכר

    עם אבן כוכבת כזו  כמו אבן הכורכר שנמצאת כאן פשוט מאז ומתמיד, לא פלא שהשתמשו בה ליצור ולבנות לאורך ההיסטוריה עד ימינו אלה. הנה כמה רעיונות מתוך השימושים הרבים עם אבן הכורכר:

    • קל מאד לעבוד עם אבן הכורכר ומשום כך ניתן ליצור איתה אלמנטים מיוחדים בבניה כמו קשתות וקישוטים שונים או כמו אבן הכורכר המצויה בראש הנקרה וצבעה הוא אדום. מאד אופנתית בקרב האדריכלים ,שימושה העיקרי הוא ליופי ונוי.
    • ניתן לחפות איתה בקלות מבנים מבחוץ ולפסל.
    • בלי להזניח את פנים הבית, ניתן בהחלט ליצור חיפויים חלקיים או קירות מלאים עם אבן הכורכר , שנותנת הרגשה של קצת לחזור בהיסטוריה אל אותה תקופה רומאית עתיקה קלאסית.
    • אבן הכורכר הבולטת ביופייה, שימשה במהלך ההיסטוריה של הארץ תמיד ובמקביל לבניה וגם לריצוף הדרכים
    • סוגים רבים יש לאבן הכורכר וכל אחת מאבני הכורכר האלה מעולה וייחודית למטרות השונות בבניה ובריצוף.

    לפני שאתם מתחילים לבנות, לפני שאתם מתחילים ליצור, לפני שאתם מתחילים לשים את אבן הפינה ולחנוך את ביתכם החדש, אתם חייבים לפנות אל Nston המומחה בבנייה מאבן טבעית עם מסורת משפחתית שעוברת מדור לדור. אין עוד אחד כזה.

    אבן כורכר בחירה מנצחת

    את אבן הכורכר פשוט ניתן לזהות ללא עוררין כאבן טבעית ישראלית והשימושים בה הם רבים וקלים לביצוע. ניתן ליצור בעזרת אבן הכורכר יצירות אומנות ופיסול כמו שרק אתם חלמתם . על כל העוסקים פרויקט הבניה המופלא לבית שלכם ישנו צוות עובדים מנצח. וכיאה לאבן הכורכר הישראלית במפעל נופי Nston העבודה היא תוצרת כחול לבן איכות עבודה מעולה.  התקשרו עוד היום וקבלו את הפרטים והמידע המלאים לקראת הפרויקט הכי חשוב שתבנו בחייכם.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני