לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים הבאים

    אני רוצה לקבל הצעת מחיר!

    מה צריך לדעת לפני ששמים אבני מדרך לגינה?

    בית מרהיב ביופיו, מחויב המציאות יהיה עטוף גינה ושבילים, לשם כך צריך להתאים אבן מדרך לגינה. וכשמדברים על אבן מדרך לגינה הן למעשה פלטות אבנים המונחות בחצר הגינה שלכם אותה אתם מעצבים לפי סגנונכם האישי וברוב טעם טוב כפי שניתן להשיג במפעל  Nston  של נופי הגליל. אבני מדרך לגינה יוצרות את האווירה הכוללת המקורית והייחודית לביתכם . תארו לכם אתכם פוסעים לאיטכם בין שבילי אבני המדרך לגינה . אין יותר רוגע ונחת מזה כשאתם יודעים שהדרך בה תלכו בשביל הגינה ילווה אתכם שנים קדימה. ככה זה כשיוצרים אבן מדרך לגינה תוצרת כחול לבן אצל נופי הגליל .

    כאשר אתם מתכננים את פרויקט בניית הבית שלכם משקיעים בו את כל ליבכם וכספכם, כדאי לשים לב גם ולהשקיע גם בעיצוב החוץ של הבית ולעצב אותו כך שיתאים באופן טבעי זורם ומושלם למראה הכללי של הבית. לכן חשוב שתדעו איך עושים זאת נכון צעד אחר צעד:

    • אבני מדרך יכולות להיות עשויות ממגוון רחב של דרכים כמו מאבני יסוד טבעיות אבנים הנלקחות ממבנים ישנים, ניתן ליצוק אבני מדרך לתוך שבלונות וליצור יצירות מקוריות. ובל מקרה להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה לגבי האבן שתתאים לריצוף הגינה שלכם.
    • עצם הנחת אבני מדרך בתוך הגינה שלכם אתם מעצבים את ביתכם החיצוני, כשאתם מגדירים בעזרת ריצוף אבני המדרך את המקומות החשובים לכם כמו מקום הישיבה, המקום למנגל, המקום ליצור את פינת הזן שלכם ועוד.
    • בארץ מקובל מאד לרצף את הגינה באמצעות אבן טבעית כגון אבן הכורכר, אבן הבזלת, אבן הצפחה ואבן הגרניט וכולן מצוינות למטרה זו.
    • כאשר מרצפים אבן מדרך לגינה, צריך לקחת בחשבון גם את המחיר. משום שישנן דרכים ליצור גם לבד אבני מדרך לגינה לא תמיד ניתן להגיע לתוצאה שאותה באמת רציתם לגימורים ולשלמות בעבודה ומה שנקרא עבודה כפולה גם במחיר. לכן אך הגיוני הוא שתחסכו לעצמכם כסף ותפנו ישר אל המומחים כנופי הגליל NAston
    • אבני מדרך הם דרך מקורית לשמירה על איכות הסביבה הביתית שלכם, בזה שהיא פשוט מונעת את צמיחתם של העשבים השוטים.

    תכנון הבית החיצוני שלכם

    להניח אבני מדרך בחצר הבית, זה לא סתמי ומשעמם כמו שזה עלול להישמע. להניח אבן מדרך לגינה היא בפרוש לתכנן את הבית החיצוני שלכם ביצירת הסגנון האישי והייחודי לכם כפי שאתם משקיעים בתוך ביתכם. כמו תכנון החדרים ומראייהם וסגנונם, כך הנחת אבן מדרך לגינה תוחמת לכם את הפינות המיוחדות לכם בשטח הגינה שלכם. פינת ישיבה לאירוח חיצוני, פנית המנגל והמטבח החיצוני, פינת הזן הייחודית שלכם. איך היא תיראה וממה היא תהיה עשויה פנו לנופי הגליל Nston עם צוות המומחים  ועבודה תוצרת כחול לבן. ייחודיות שלא רואים בכל מקום.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני