לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים הבאים

    אני רוצה לקבל הצעת מחיר!

    עיצוב מבנים באמצעות אבן חירבה

    חיפוי אבן לקירות חוץ

    אחת האפשרויות כיום בעולם העיצוב היא שימוש עם אבן חירבה. מדובר באבני כורכר שעוברות חידוש המתאים אותן לשימוש חוזר. במקום לחצוב אבנים חדשות עושים שימוש בקיים, כמו למשל מבתים להריסה או ממבנים אחרים שאינם בשימוש. מתקבל תוצר עם אפקט של אבן עתיקה נחשקת מאוד, ולכן הביקוש הרב לשימוש בה. הן עבור עיצוב של בתים והן עבור משרדים או מרכזי מסחר נעשה שימוש באבן הזו. עיקר השימוש הינו עבור חיפוי של בתים, אך לא רק. לפניכם כל מה שחשוב לדעת בנושא.

    אבן חירבה שם נוסף

    לצד שמה המסחרי "אבן חירבה" היא נקראת גם אבן פירוק. פירוק אבנים ישנות מבתים עתיקים או להריסה וחידושן, מאפשר קבלת אבני חירבה איכותיות וקסומות אשר מספקות לבית שלכם חיפוי נוסטלגי עם המון חן ויופי. השימוש באבן בזו גם מאפשר שחזור של מבנים לצד שילוב של קישוטי גינה, גילופים ואלמנטים רבים נוספים אשר ניתן להוסיף. מדובר באבן ידידותית לסביבה היות ואין צורך לחצוב אבנים חדשות. אלמנט נוסף בהקשר הזה הוא שאין צורך לשנע את אבני הבית להריסה כפסולת, אלא האבנים עוברות למפעל לתהליך של חידוש. יתרון חשוב לאבן הזו הוא העובדה שאין צורך בטיפול מיוחד לתחזוקת האבן, והיא זמינה בגימורים שונים כמו למשל מט או מבריק וגם בגימור מחוספס.

    עיצוב ומחיר

    עם אבן חירבה ניתן לעצב מבנים רבים, וניתן לשלב כמובן את האבן הזו עם אבנים נוספות. האבן מתאימה הן לחיפוי קירות, ריצוף גינה, ריצוף הכניסה לבית, לחצרות ועוד. מדובר באבן רב שימושית לצרכים עיצוביים והיא מתאימה למדרגות, רצפות, קירות ושפות. המחיר לאבןשתנה בהתאם לאיכות ופרמטרים נוספים כאשר המחיר הממוצע עומד על קצת יותר מ200 ש"ח למטר. יש אבן מסורתית ויש אבן ממוינת. אם אתם מעוניינים לשלב אבן חירבה בבית החדש שלכם, לריצוף של הגינה או לחיפוי תוכלו ליצור קשר עם נופי אבן ושיש. המפעל בשפרעם מספק סחורה איכותית של אבנים במגוון סוגים תוך הקפדה על איכות גבוהה ביותר. תוכלו לפנות לקבלת הצעת מחיר ומענה מקצועי על שאלות.

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני